Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg delte forsidebilde til fyren jeg er litt interessert i ved et uhell 🙈😂 fikk heldigvis slettet det innen 15 minutt, men han må jo tro at jeg er gal 🙈

Anonymkode: a77ce...d32

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 19ddc...3d9

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

"Uhell". Akkurat.

Anonymkode: 7db2d...191

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Kan du ikke bare skrive til han og fortelle hvorfor? Kanskje det blir en date ut av det? Og iallfall en artig historie:D

Anonymkode: 2a37b...cb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mareritt 😅🤣

Anonymkode: be090...a67

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mareritt 😅🤣

Anonymkode: be090...a67

Grusomt 🙈hilsen ts!

• Liker 3
Skrevet

Haha, huff da! Fort gjort, men du oppdaget det og fikk slettet. Jeg skulle snoke litt på profilen til en jeg likte, men klarte å skrive navnet hans i boksen for nye innlegg, og publiserte det. Bare navnet hans :flau:

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Haha, huff da! Fort gjort, men du oppdaget det og fikk slettet. Jeg skulle snoke litt på profilen til en jeg likte, men klarte å skrive navnet hans i boksen for nye innlegg, og publiserte det. Bare navnet hans :flau:

Flaut det også 😂 men han må jo ha fått et varsel om at jeg har delt innlegget🙈 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flaut det også 😂 men han må jo ha fått et varsel om at jeg har delt innlegget🙈 

Jeg fikk gjennomgå av venninner, kan du si :ler: 
Han får nok varsel, men hvis du slettet, ser han ikke hva du har delt, og tenker kanskje det var bare tull.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler meg skakk 😂 Du søte tid. Jeg hadde ikke Facebook i min ungdom (vi hadde ikke hørt om Internett heller) så vi tulleringte og skrev brev. På ungdomsskolen skrev jeg brev og sendte det i posten sammen med noe snop,- til han jeg likte. Jeg trodde jeg var lur som skrev en kode i stede for navnet mitt.

Til og med postmannen hadde gjettet at det var  meg 😂

Anonymkode: 0683c...358

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skulle sende melding til en venninne, men sendte til feil person.. En jeg ikke har sett på mange år.

Fikk angst og deaktiverte Facebook. Var ikke en gøy opplevelse.

Anonymkode: 4b885...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ler meg skakk 😂 Du søte tid. Jeg hadde ikke Facebook i min ungdom (vi hadde ikke hørt om Internett heller) så vi tulleringte og skrev brev. På ungdomsskolen skrev jeg brev og sendte det i posten sammen med noe snop,- til han jeg likte. Jeg trodde jeg var lur som skrev en kode i stede for navnet mitt.

Til og med postmannen hadde gjettet at det var  meg 😂

Anonymkode: 0683c...358

😂🙈😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tagget meg selv på et bilde av en fyr. Sannsynligvis hadde taggen vært der lenge også, jeg merket det ved en tilfeldighet da jeg så gjennom mine egne bilder. 🤡

Anonymkode: 1147d...0cf

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tagget meg selv på et bilde av en fyr. Sannsynligvis hadde taggen vært der lenge også, jeg merket det ved en tilfeldighet da jeg så gjennom mine egne bilder. 🤡

Anonymkode: 1147d...0cf

😂😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært på stalkingrunde på Facebook, og prestert å trykke på tag-knappen inne på profilbilde til en beundret kvinne. Jeg holdt på å dø. Jeg var lenge usikker på om jeg tagget meg selv. Trykk meg ut og inn fra hennes profil for å se om taggen var der. Det var den ikke. Men jeg hadde fortsatt panikk! Gikk så inn på min profil for å se om noe lå på min side, men det gjorde det ikke. Likevel, jeg hadde fortsatt panikk og var sikker på at jeg hadde gjort det. Inn på hennes profil igjen, fortsatt ingenting... Inn på aktivitetsloggen min, der var det ikke spor av noe... Fortsatt sykt usikker. "Tenk om... tenk om"... 

Jeg deaktiverte profilen min tilslutt. 

Brukte 7 dager på å roe meg. For aktiverte profilen igjen. Jeg hadde nok ikke tagget meg i profilbildet hennes likevel. Tror jeg. 

Laget meg så en ny bruker, en ukjent bruker, som jeg bruker å stalke personer og folk. Min profil har nesten ligget brakk siden...

Anonymkode: edc55...c67

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke man får varsel om deling, jeg oppdaget tilfeldigvis at under et av mine bilder av meg selv sto det 1 deling, jeg aner ikke hvem som har delt det 😅, men orka ikke se igjennom alle vennene mine, og det var profilbilde så alle kunne se det, dermed ikke sikkert det var en venn som hadde delt heller.

Anonymkode: a5df0...6f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror ikke man får varsel om deling, jeg oppdaget tilfeldigvis at under et av mine bilder av meg selv sto det 1 deling, jeg aner ikke hvem som har delt det 😅, men orka ikke se igjennom alle vennene mine, og det var profilbilde så alle kunne se det, dermed ikke sikkert det var en venn som hadde delt heller.

Anonymkode: a5df0...6f1

Jo, hvis man er venner så får man et varsel :) 

AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Jeg var full en kveld hjemme alene i koronastyle og søkte opp fyren jeg likte på face, på mobilen hvor alt er mindre, hele Facebook driten bare hang seg opp, så jeg ga opp og sloknet.  Når jeg våknet så jeg at jeg hadde publisert fornavnet OG etternavnet hans FLERE ganger nedover forsiden min...! Jeg var så flau at jeg gråt og deaktiverte hele face, hadde også flere sms og ubesvarte anrop fra venner som lurte på hvem det var og noen som kjente ham, en random fyr som jobber på bensinstasjonen ved jobben min. Nå må jeg fylle på andre siden av byen 😁

Anonymkode: cb5e7...dd2

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg var full en kveld hjemme alene i koronastyle og søkte opp fyren jeg likte på face, på mobilen hvor alt er mindre, hele Facebook driten bare hang seg opp, så jeg ga opp og sloknet.  Når jeg våknet så jeg at jeg hadde publisert fornavnet OG etternavnet hans FLERE ganger nedover forsiden min...! Jeg var så flau at jeg gråt og deaktiverte hele face, hadde også flere sms og ubesvarte anrop fra venner som lurte på hvem det var og noen som kjente ham, en random fyr som jobber på bensinstasjonen ved jobben min. Nå må jeg fylle på andre siden av byen 😁

Anonymkode: cb5e7...dd2

Haha, verre enn meg også! Og telefon med alkolås hadde vært greit i blant 😁 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...