Gå til innhold

Hest/ponni på eget småbruk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har det? Er 10 år siden jeg har hatt hester, og da i en dugnadsdrevet stall. Mannen har veldig lyst på miniatyrponnier eller små sportsponnier, til kjøring/longering/frihånd/evt avl. Jeg har drevet med sprangridning, dressur og voltige, men ser for meg ponnier som kanskje kan bli aktuelle for ungene (3 og 5 år så litt tidlig enda) eller islandshest. Har lyst til å prøve western.

Vi har ca 4 mål og fin natur rundt oss til turridning. Har en gammel liten låve som kan pusses opp med plass til 4 store bokser, eller 6 mindre + til vann/hovslager etc. 

Ønsker å høre hvordan andre har gjort det, gjerne også hva det har kostet - bokser med montering eller selvbygd, valg av gjerde, liten ridebane? Leide dere ut til andre? 

Er redd for at jeg bare husker det som var moro med hest, og ikke iskalde vinterdager klokka 07 når alle skulle ha 2 dekken og masse høy med seg ut før jobb! 

Anonymkode: afd7e...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville Hatt dem ute hele året. Bygget et godt uteskur. Da har de det mye bedre!! Stall er ikke nødvendig.

I tillegg er det lettere å se til at de har vann ved å fylle et badekar. Da har de noe å aktivisere seg med hele dagen.

Anonymkode: c930e...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...