Gå til innhold

Er jeg kjip mor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna dine er så pass store, at de klarer seg uten deg! De er ikke småbarn lenger

Anonymkode: 6becd...b55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Elhaym skrev (14 timer siden):

Nei, ikke skam deg. Skam er skadelig:)

Sånn er livet iblant! Håper du får lada batteriene:)

Takk. Blir så sur når den angsten skal sette en stopper for meg. Som regel gjør jeg ting jeg vil selv om angsten kan snike seg på, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke orker kampen. 

Anonymkode: 7fbae...078

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk. Blir så sur når den angsten skal sette en stopper for meg. Som regel gjør jeg ting jeg vil selv om angsten kan snike seg på, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke orker kampen. 

Og da tar du ikke den kampen. De er store barn og får en guttetur. 

Slipp den dårlige samvittigheten. NÅ! 

Nyt alenetid🥳🥳🥳

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle kamper man behøver å ta. Barna dine er så store at dette går helt fint. Vet det er kjipt når man blir stoppet av angst, men høres jo ut som du ofte overvinner den. Jeg tror mange av oss har godt av å tenke litt mer på oss selv for å være ærlig.. for å bli bedre foreldre og mennesker generelt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Elhaym skrev (6 minutter siden):

Det er ikke alle kamper man behøver å ta. Barna dine er så store at dette går helt fint. Vet det er kjipt når man blir stoppet av angst, men høres jo ut som du ofte overvinner den. Jeg tror mange av oss har godt av å tenke litt mer på oss selv for å være ærlig.. for å bli bedre foreldre og mennesker generelt. 

Det er helt sant. Nå er statusen slik at 14 åringen og pappan reiser. 16 åringen hadde ikke lyst, og blir hjemme med meg. Han har fått seg en firhjuling som fanger all tiden hans.. og driver å skrur og styrer med den, - med kompiser 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er helt sant. Nå er statusen slik at 14 åringen og pappan reiser. 16 åringen hadde ikke lyst, og blir hjemme med meg. Han har fått seg en firhjuling som fanger all tiden hans.. og driver å skrur og styrer med den, - med kompiser 

Perfekt🙌

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er 16, så tenker du fint kan følge planen om å slappe av 😄

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Hele familien får det bedre hvis mor får det bedre ;) 
Som barn av en mor med sterk sosial angst og depresjoner, husker jeg godt hvor fælt hun hadde det hver eneste gang vi skulle ut på noe. Uansett om det var over lang eller kort tid. Hun kvidde seg i flere uker før en ferietur, og laget scenarier i eget hode om både det ene og det andre, og det var så slitsomt. Verst for henne, så klart, men det preget oss rundt også. Det hadde nesten vært bedre om hun aldri ble med, men det var aldri noe alternativ. 

Bli hjemme med god samvittighet, og gjør noe som er godt for deg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...