Gå til innhold

Tanker om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min forlovede sendte en oversikts-snap over stranda hvor vi var og badet og grillet. Avslutningsvis i snappen zoomet han inn på meg. Han synes selvfølgelig jeg er flott, og ville vise meg frem. Jeg har imidlertid fått litt noia. Det er klart ingen andre analyserer videoen og kroppen min på samme måte som meg, men jeg må bare spørre (mulig jeg angrer på det); for dere utenforstående; ser jeg svær/feit ut? 

(Forloveden til bestekompisen til min forlovede er veldig slank og fit, derfor har jeg ekstra komplekser for slikt...) 

Screenshot_20210717-165230_Gallery.jpg

Anonymkode: 660e0...d9c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du ute etter? 

Anonymkode: f1ebd...0d7

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Badedammen?😲

Anonymkode: e111b...bcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neida. Men det ser ut som du anstrenger deg fælt for å få hudkreft. Og rynker. 

Har ikke du litt for lys hud til å legge deg ned slik? 

Anonymkode: e8a88...d0e

• Liker 4
Skrevet

Det ser ut til at du og jeg har veldig like kropper. Når du ligger i denne posituren, har du flat mage og ser slank ut. Når du reiser deg, er du smått lubben og holder magen inn? Hvis ja, er vi veldig like.

Jeg skulle gjerne tatt av meg litt, og kanskje jeg klarer det. Men det viktigste for meg, er at jeg klarer å skille på kropp og sjel. Kroppen er én ting. Intelligens, humor, sjarme er noe annet. Jeg vil gjerne være tynn, trent og pen. Men frem til jeg eventuelt blir det fullt ut, er jeg fornøyd med hvem jeg er. Og det er den personen venner, familie og partner liker - heldigvis.

Du er bra nok, uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Guppy88 skrev (2 timer siden):

Det ser ut til at du og jeg har veldig like kropper. Når du ligger i denne posituren, har du flat mage og ser slank ut. Når du reiser deg, er du smått lubben og holder magen inn? Hvis ja, er vi veldig like.

Jeg skulle gjerne tatt av meg litt, og kanskje jeg klarer det. Men det viktigste for meg, er at jeg klarer å skille på kropp og sjel. Kroppen er én ting. Intelligens, humor, sjarme er noe annet. Jeg vil gjerne være tynn, trent og pen. Men frem til jeg eventuelt blir det fullt ut, er jeg fornøyd med hvem jeg er. Og det er den personen venner, familie og partner liker - heldigvis.

Du er bra nok, uansett.

Det på bildet er ikke en lubben kropp. 

Anonymkode: e920e...219

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Forstår hva du mener ts. Men liggende flatt der ser du flott ut. Mulig du føler deg litt større rundt mage/overkropp stående? Slik føler jeg meg, men mer fornøyd liggende;)

Anonymkode: 0f2aa...058

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Du ser helt normal ut. Litt for tynn for samboeren min sin smak.

Anonymkode: 861aa...cd3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ser fin ut. Så fin at forloveden din til og med zoomet deg inn for å vise deg frem. 

Anonymkode: cc20f...a45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er feit. En hval. Et fleskeberg :sarkasme:
Hva er poenget med denne tråden? Bildet viser en helt normalvektig kvinne. Meanwhile sitter det en haug kvinner med 3 kg mer på kroppen enn deg, og får samme tanke. Er jeg feit? Nei, dere er ikke feite. Slutt.

Anonymkode: b8f65...d02

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min forlovede sendte en oversikts-snap over stranda hvor vi var og badet og grillet. Avslutningsvis i snappen zoomet han inn på meg. Han synes selvfølgelig jeg er flott, og ville vise meg frem. Jeg har imidlertid fått litt noia. Det er klart ingen andre analyserer videoen og kroppen min på samme måte som meg, men jeg må bare spørre (mulig jeg angrer på det); for dere utenforstående; ser jeg svær/feit ut? 

(Forloveden til bestekompisen til min forlovede er veldig slank og fit, derfor har jeg ekstra komplekser for slikt...) 

Screenshot_20210717-165230_Gallery.jpg

Anonymkode: 660e0...d9c

Du har en kropp og det er sommer.

Det vil si at du har en sommerkropp.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bekreftelsesbehov, er det første jeg tenker. 

Ellers; kropp er kropp. 

Anonymkode: 7de53...6d2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen er helt fin, usikkerheten er usexy.

Anonymkode: f1ea5...691

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slank

Anonymkode: 1fe2c...be3

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det på bildet er ikke en lubben kropp. 

Anonymkode: e920e...219

Det på bildet er en liggende kropp, der tyngdekraften spiller på lag.

Det jeg forsøkte å si, er at jeg har en ganske lik kropp, og har litt komplekser når jeg ikke ligger i horisontal stilling (som naturlig nok er relativt ofte). Da har jeg en liten mage, som aktivt holdes inn gjennom dagen. Spurte derfor om TS hadde det på samme måte. Men viktigere enn om man har noen få kilo ekstra, er altså hvem du er som person. Alltid.

For øvrig er det veldig hyggelig å høre at bildet viser en slank kropp, både for TS (antar jeg) og for meg 😊.

Endret av Guppy88
  • Liker 1
Skrevet
Guppy88 skrev (5 timer siden):

Du er bra nok, uansett.

Herregud 😅😅😬

Det der er en helt normalvektig kropp - det er jo ganske drøyt å legge ut om eget kroppshat og fettfobi i en annens tråd. 

Man trenger ikke «fokusere på personligheten fordi kroppen er fæl» uansett kropp egentlig - men særlig ikke med den avbildede. 

Om vedkommende var lubben, tjukk eller hva så er ikke det «mer kompliment». 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Fløff skrev (7 minutter siden):

Herregud 😅😅😬

Det der er en helt normalvektig kropp - det er jo ganske drøyt å legge ut om eget kroppshat og fettfobi i en annens tråd. 

Man trenger ikke «fokusere på personligheten fordi kroppen er fæl» uansett kropp egentlig - men særlig ikke med den avbildede. 

Om vedkommende var lubben, tjukk eller hva så er ikke det «mer kompliment». 

Ok...

Tar det som et kompliment jeg, og skal nå fjerne meg fra tråden for ikke å stjele mer fokus fra TS.

Det var egentlig bare ment som en kommentar fra en med liknende kropp og kanskje samme selvbilde, altså. 

Beklager om det kom feil ut. Mitt viktigste budskap er at selvverdet er knyttet til person og ikke kropp. Og at det er viktig å huske på selv om man skulle føle at kroppen ikke er "perfekt".

Endret av Guppy88
AnonymBruker
Skrevet

Slank og veldig fin :) 

Anonymkode: 69b8c...367

AnonymBruker
Skrevet

Helt normal, formfull kropp

Anonymkode: dd3ea...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...