Gå til innhold

Jeg vil også vise min kjole:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Karbojunkie
Skrevet
:) Veldig fin. Nesten et "kongelig" preg på den.........
Skrevet

Kjempefin.Lekkert med det sølvbroderiet til vinterbryllup, også.Du blir nok en drøm,skal du se :)

Skrevet
:)  Veldig fin. Nesten et "kongelig" preg på den.........

Nå heter serien "Royal" også da, så det stemmer at det er et veldig høytidelig preg over den ;)

Tusen takk for de fine tilbakemeldingene! :klem:

Skrevet

Oj, den var virkelig fin! :Nikke: Er nok enda finere i sølv og, du blir nesten kongelig i den ja! Godt valg!!!! Tessem eller? ;)

Skrevet

Hei.

Denne kjole er jeg på jakt etter også. Bare digger den kjolen.Rålekker. HVor har du fått fatt i din kjole?Må bare ha den -må bare ha den :ler:

Skrevet

Nydelig! Noe slik jeg vil ha, når jeg en gang gifter med også..

Gjest høstdamen
Skrevet

Glemte å logge meg inn isted,ble så "gira" når jeg så kjolen. Men det er altså meg som lurte på hvor du har fått fatt i kjolen.Må bare ha den-må bare ha den :ler:

Skrevet

Sååå nydelig *misunnelig* Blir ENDA finere med sølv!!! Du har god smak du!!!

..sukk..jeg vil også gifte meg!!

Skrevet

Jeg får ikke åpnet den :roll: Må åpne en haug før jeg får kommet inn, eller lagre den på disk, og da sier den at den ikke kan åpnes.

Skrevet

Har kjøpt den på tessem ja. De er så flinke! Det var de som bad meg om å prøve akkurat den kjolen.

Til deg som ikke kommer inn. Om du går inn her http://www.benjaminroberts.co.uk/regal.htm, også trykker du på den kjolen lengst til høyre, så får du den frem. Når du kommer inn på kjolen sin side, så trykker du på "more detaljs", og da får du frem det bildet de andre ser på linken over:)

Tusen takk for alle fine komplimenter! Jeg elsker den kjolen!!!!! :D

Skrevet

den var lekker!

og jeg trur at den blir enda finere i sølv..

synes det passer bedre sammen med hvitt

Gjest Gjest_fruen_*
Skrevet

den er rålekker!!!! Holdt på å ha den,jeg også. Det stod mellom den og den jeg valgte. var et vanskelig valg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...