Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2021 #21 Skrevet 26. juli 2021 Takka vårherre og min far mange ganger for at jeg har normalpenis... Skjer det at jeg bunner, stikker jeg meg på spiralen. Sånn sikkerhetsanordning skulle alle damer ha hatt😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #22 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min unnskyldning er at jeg er mann. Forklar meg hva det er jeg har gått glipp av? Jeg bunnet eksen i doggy, og selvsagt var det ikke tilfredsstillende for noen av oss. Med andre kvinner, har min høyst gjennomsnittlige penis fått plass i lengden. Eller var det bare fake? Anonymkode: 9bc05...b3b Når en kvinne blir kåt så vil skjeden og livmoren gjøre seg klar til sex. Vi produserer glid (fittesaft), skjeden blir litt mer tøyelig og livmorshalsen vil trekke seg noen centimeter tilbake (det er "veggen" du møter når du bunner dama). Jeg kan bare snakke for meg selv, men når jeg blir kåt blir jeg helt usannsynlig våt (tror nesten det er unormalt, det er "fittesaft" overalt og det renner), jeg blir videre nedentil og jeg blir flere cm dypere. Dette har jeg observert selv fordi når jeg har mensen så kan jeg kjenne livmorstappen med fingrene, og når jeg setter inn tampong vil den ikke langt inn. I tillegg kan jeg slite med å få inn en tampong når jeg har mensen, men når jeg er kåt kan jeg ta imot en stor pikk. Litt press i starten så klart, skjeden må venne seg til den. Ganske sjeldent at jeg har blitt bunna med mine sexpartnere, selv om de fleste har hatt relativt lang penis. Har vært fullt overkommelig med hard knulling, ikke opplevd å bli bunna av det. De gangene jeg har blitt bunna har mannen gått inn for det og gjort det i spesifikke stillinger. Det er jo bare vondt, så det er helt poengløst å gjøre det.. Syns det er ganske fascinerende og litt kult hvordan vaginaen fungerer. Når det kommer til dybde så vil de aller fleste kvinner variere. Men når det kommer til størrelse på selve skjeden, så er ikke variasjonen like stor. Snakket med en gynekolog om dette så det er ikke noe jeg har funnet på selv. Det er meningen at vi skal kunne føde barn, så skjeden kan tøyes ganske heftig. Men det skal også sies at når kvinnen er gravid og nærmer seg fødsel, så vil underlivet fysisk forberede seg på det. Det er mye som spiller inn på tranghet under sex. Dama er ikke fullstendig avslappet, selv om hun tror hun er det, noen har også uoppdagede sykdommer som vaginisme eller hva det nå heter osv. De aller fleste er gjennomsnittlige og vil klare å takle en gjennomsnitlig penis, men det finnes unntak Mye tekst her nå men siden du spurte. Tenkte du fortjente et ordentlig svar også Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Takka vårherre og min far mange ganger for at jeg har normalpenis... Skjer det at jeg bunner, stikker jeg meg på spiralen. Sånn sikkerhetsanordning skulle alle damer ha hatt😅 Haha det gjorde eksen min!! Ble litt av et blodbad i senga, han fikk to litt dype kutt på penishodet, og herregud som det blødde. Spiralen røk ut etter noen uker siden det skjedde enda en gang... Anonymkode: e9f60...d25 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #23 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mye tekst her nå men siden du spurte. Tenkte du fortjente et ordentlig svar også Takk for et fyldig svar. Men jeg skjønner ikke at noe av det du skriver står i motsetning til min opplevelse, eller ligger til grunn for å si at det andre innlegget var bare tull? AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De gangene jeg har blitt bunna har mannen gått inn for det og gjort det i spesifikke stillinger. Det er jo bare vondt, så det er helt poengløst å gjøre det.. Jeg bunnet bare i doggy, som tilfeldigvis er favorittstillingen. Jeg er jo ikke ute etter å bunne, men å kjenne kropp mot kropp, og daske pungen mot henne, samtidig som jeg har et godt tak rundt timeglasset, mens jeg peiser på med litt kraft. Jeg opplever sånt som litt problematisk, siden det tar noe av gleden ut av sexen. Men det er jo ikke akkurat dumpegrunn. Anonymkode: 9bc05...b3b
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2021 #24 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha det gjorde eksen min!! Ble litt av et blodbad i senga, han fikk to litt dype kutt på penishodet, og herregud som det blødde. Spiralen røk ut etter noen uker siden det skjedde enda en gang... Anonymkode: e9f60...d25 Jeg blødde ikke da... for jeg tar bestandig noen prøvedykk først for hennes del... klok av skade😇
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for et fyldig svar. Men jeg skjønner ikke at noe av det du skriver står i motsetning til min opplevelse, eller ligger til grunn for å si at det andre innlegget var bare tull? Jeg bunnet bare i doggy, som tilfeldigvis er favorittstillingen. Jeg er jo ikke ute etter å bunne, men å kjenne kropp mot kropp, og daske pungen mot henne, samtidig som jeg har et godt tak rundt timeglasset, mens jeg peiser på med litt kraft. Jeg opplever sånt som litt problematisk, siden det tar noe av gleden ut av sexen. Men det er jo ikke akkurat dumpegrunn. Anonymkode: 9bc05...b3b "Med andre kvinner, har min høyst gjennomsnittlige penis fått plass i lengden. Eller var det bare fake?", jeg ville bare bekrefte at nei, det var ikke fake. Vi mener vel det samme kan det se ut som, forskjellen er bare at du er mann og jeg kan bekrefte det du tenker og mener, hehe. Kan skjønne det er kjedelig å bunne i favorittstillingen. Jeg hadde ikke likt det selv, men har heldigvis ikke opplevd å bli bunna i doggy. Det hadde vært sørgelig, for det er en rå stilling.. Han jeg var med bunna meg når han sto på kne foran meg med føttene mine på skuldrene sine, var noe med vinkelen som gjorde at han bunna. Noe som er en bra prestasjon i seg selv, jeg er jo bunnløs når jeg er kåt.. 🤣 Har ikke hatt sexpartner med kort penis forøvrig, alle har vært relativt lange og lengre enn dildoen jeg har i skuffen som ble kjøpt fordi den var gjennomsnittlig og normal. Anonymkode: e9f60...d25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå