AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Har truffet en mann jeg liker godt. I går lå vi sammen for første gang. Og hjelpes, penisen var den største jeg har sett i mitt liv! Veldig lang. Dette var han veldig klar over og var forsiktig da vi holdt på. Spurte mye underveis om det gikk bra. Det var allikevel litt vondt inni mellom. Kan man lære seg å leve med stor penis? Kan man lære seg å like det? Og for hans del? Når han ikke passer i meg på en måte? Blir ikke det litt kjedelig for mannen om han ikke kan komme helt inni en dame? Hadde ikke trodd jeg skulle måtte revurdere en mann utifra penisstørrelse. Anonymkode: d9cb2...2dc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Ikke et problem jeg sliter med, men det finnes bumpere for å tre på penis, slik at han kan få gleden av å peise på, uten at det bunner. Han må jo uansett leve med det han har. Hans opplevelse av å like den, er nok nært koblet opp mot om partneren liker den. Så at du så vidt lærer deg til å leve med den, er ikke helt optimalt. Jobb med å finne stillinger, der den ikke når helt inn, typ reverse cowgirl, eller du liggende på magen. Analt er det også plass til mer i lengden. Anonymkode: 9bc05...b3b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Vet ikke om man kan lære seg å like og bli bunnet, eller truffet i A-punktet? Tykkelsen går greit, virker det som? Så vidt jeg vet kan ikke lengden på skjeden utvides så mye over tid som f.eks. tøyeligheten. Forslag om bumper høres bra ut, men kanskje dumt hvis man liker at mannen gnir seg mot bekkenet, som mange gjør. Anonymkode: 58309...a8a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Jeg hadde ofte dette problemet at penisen min ble for lang. Det er egentlig frustrerende å ikke få inn hele penisen.. Hun jeg er med nå er heldigvis dyp nok (for min penis). Anonymkode: fcf41...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Kjøp han et "penis-shrink-set" som begrenser størrelsen av penis, da blir det lettere å ha sex Anonymkode: 09b3e...6a0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg hadde ofte dette problemet at penisen min ble for lang. Det er egentlig frustrerende å ikke få inn hele penisen.. Hun jeg er med nå er heldigvis dyp nok (for min penis). Anonymkode: fcf41...4c3 😂😂😂😂 Anonymkode: cecca...fca
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg hadde ofte dette problemet at penisen min ble for lang. Det er egentlig frustrerende å ikke få inn hele penisen.. Hun jeg er med nå er heldigvis dyp nok (for min penis). Anonymkode: fcf41...4c3 Never happened. Nice try Anonymkode: cecca...fca
Hulderen Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ofte dette problemet at penisen min ble for lang. Det er egentlig frustrerende å ikke få inn hele penisen.. Hun jeg er med nå er heldigvis dyp nok (for min penis). Anonymkode: fcf41...4c3 Hvorfor er det flere som gjør narr av dette innlegget? Det høres jo helt sannsynlig ut. Vet dere ikke at skjeden til kvinner har ulike lengder, akkurat som peniser har ulike lengder? 16
Hulderen Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har truffet en mann jeg liker godt. I går lå vi sammen for første gang. Og hjelpes, penisen var den største jeg har sett i mitt liv! Veldig lang. Dette var han veldig klar over og var forsiktig da vi holdt på. Spurte mye underveis om det gikk bra. Det var allikevel litt vondt inni mellom. Kan man lære seg å leve med stor penis? Kan man lære seg å like det? Og for hans del? Når han ikke passer i meg på en måte? Blir ikke det litt kjedelig for mannen om han ikke kan komme helt inni en dame? Hadde ikke trodd jeg skulle måtte revurdere en mann utifra penisstørrelse. Anonymkode: d9cb2...2dc Pass på at han ikke trenger inn før du er skikkelig kåt, da er skjeden mer tøyelig. Bruk glidemiddel og test ut ulike stillinger. Unngå doggy, det er en stilling der han kommer ekstra dypt. Misjonærstillingen er en god stilling. Følg også med på menssyklusen. Det er ikke like vondt å bli bunnet hele perioden. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 Gjør det samme som Lorena Bobbitt? Anonymkode: e66d8...213
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Kanskje han kan ta en operasjonen for å gjøre den kortere. En slags halvamputasjon? Anonymkode: fbbad...7e0
Majer Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Både peniser og vaginaer varierer i størrelse. Er du kort og han lang vil det ikke endre seg. Dere må bare bestemme dere for om det er verdt det eller ikke. Greit å finne ut av tidlig så det ikke blir en issue senere. Endret 18. juli 2021 av Majer 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #13 Skrevet 18. juli 2021 Jeg er ganske kort i skjeden, slik at sex ofte har vært noe smertefullt for meg. Nå har jeg hatt sex noen ganger med en som er 17 cm (noe av det lengste jeg har prøvd). Det går helt fint så lenge jeg er kåt nok. Av og til treffer den litt vondt i doggy, men det har ikke vært et stort problem til nå. Ellers er noen stillinger bedre enn andre, så her må man bare prøve seg frem. God kommunikasjon er viktig her! Anonymkode: 16e73...166 2
nordfra Skrevet 25. juli 2021 #14 Skrevet 25. juli 2021 Hulderen skrev (På 18.7.2021 den 3.39): Hvorfor er det flere som gjør narr av dette innlegget? Det høres jo helt sannsynlig ut. Vet dere ikke at skjeden til kvinner har ulike lengder, akkurat som peniser har ulike lengder? Nå er jeg temmelig ny på dette forumet, men jeg har jo skjønt at trollene lever i flokk her inne også dessverre. Jeg har over årene lært meg og bare ignorere trollene. Til trådstarter så kan jeg bare si, prat med han om dette, fortell han at at du trenger litt oppvarming, lek, kos å bli skikkelig klar for han. Min kjære er også i samme kategori som du beskriver, det er stillinger som han vet han må være litt forsiktig med, hvor vi ikke kan ha så hard sex som vi ønsker, men så er det andre stillinger som er himmelsk deilige. Vi er skapt forskjellige så mitt beste råd er å utforsk sammen med han, kommuniser hva som er godt og hvor han bør være litt forsiktig. Vi har nå vært sammen i over 10 år men han har aldri uttalt at det at han sjelden får hele pikken sin inn i meg er et problem for han. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #15 Skrevet 25. juli 2021 Hulderen skrev (På 18.7.2021 den 3.39): Hvorfor er det flere som gjør narr av dette innlegget? Det høres jo helt sannsynlig ut. Vet dere ikke at skjeden til kvinner har ulike lengder, akkurat som peniser har ulike lengder? De må jo være helt blåst som ikke skjønner dette. Overraskes stadig over hvor lite kvinner vet om kvinnelig anatomi😳 Anonymkode: fcf41...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #16 Skrevet 25. juli 2021 Du er vanvittig heldig. Det er alt jeg har å si... Det er så sexy og maskulint med stor penis. Blir fysisk kåt bare av tanken faktisk, og ja jeg er kvinne. Kos dere sier jeg bare... ❤️ Anonymkode: e9f60...d25 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #17 Skrevet 25. juli 2021 Luksusproblem. Anonymkode: a4ff5...142 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #18 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De må jo være helt blåst som ikke skjønner dette. Overraskes stadig over hvor lite kvinner vet om kvinnelig anatomi😳 Anonymkode: fcf41...4c3 Min unnskyldning er at jeg er mann. Forklar meg hva det er jeg har gått glipp av? Jeg bunnet eksen i doggy, og selvsagt var det ikke tilfredsstillende for noen av oss. Med andre kvinner, har min høyst gjennomsnittlige penis fått plass i lengden. Eller var det bare fake? Anonymkode: 9bc05...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #19 Skrevet 25. juli 2021 What to do kutt’n i to Anonymkode: adef9...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Luksusproblem. Anonymkode: a4ff5...142 Ikke i det hele tatt. Det kan faktisk være er stort problem med en veldig stor penis. Anonymkode: 43cef...61c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå