Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Er det bare meg som har svette pupper? Altså, de spretter ikke opp, men henger ned etter graviditet, og jeg synes jeg svetter under hver dag, selv om sommervarmen har gitt seg. Prøvd talkum, men jeg synes det blir som tåfis likevel jeg. Noen gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Ja, de jeg bruker gjør det, men det blir så svett inni likevel.
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Deodorant på puppene. Bruker det når jeg trener, tar på i kløften, og under puppene.
Gjest Mito24 Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Nei, men plages med svette baller.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 *kvalm* pungsvette er det verste jeg hører om!
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 *kvalm* pungsvette er det verste jeg hører om! ← Det finnes verre ting.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 Det finnes verre ting. ← really? 1
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Det finnes deodorant spesielt for underlivet, så det er nok ingen uvanlig sak. Jeg svetter også der nede, og du også. En dusj løser saken.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #10 Skrevet 16. september 2005 Jeg sliter også med svette under og mellom puppene. I dag feks. harj eg på ren bh, ren topp og ren genser - likevel lukter det litt surt på en måte der nede fra. Ikke noe stort problem, det stinker ikke, men skal nok begynne med deo der ja. Takk for tips!
Gjest Gitte Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 svetter mellomg og under puppene jeg også, når jeg trener. men er så heldig at det ikke lukter i det hele tatt.. men er litt ekkelt
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #12 Skrevet 16. september 2005 Hvis du svetter mye, kan du bruke "stop 24" fra apoteket i kremform. Det er den som passer best mot puppesvette etter min erfaring.
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #13 Skrevet 16. september 2005 Grunnen til at kremdeoen funker best, forresten, er at kremen trekker inn i huden. Bruker den vanlige 24 deoen under armene, men den legger seg som et lite lag på armhulen. Skulle du brukt den valige på puppene ville den bare flasse av, siden puppene gnisser mot BH-en hele tiden, mens kremvarianten trenger inn i huden.
Gjest Duff Skrevet 16. september 2005 #14 Skrevet 16. september 2005 Deodorant på puppene. Bruker det når jeg trener, tar på i kløften, og under puppene. ← Ikke smart. Deodorant som lukker huden, porene og gjør at kroppen ikke får transportert svette ut. Hvis du kan unngå det så er det best. Begynn å tren ute heller, frisk luft gjør at svetten fordamper mer enn inne på et varmt treningssenter. Og så slipper du å jåle deg opp bare for å trene Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som ikke er naturlig. Det hevdes jo at solkrem kan være kreftfremkallende. Skulle ikke forundre meg om deo og parfymer også var det. Så derfor, bruk minst mulig av det, eller la kroppen få fri når den kan.
Gjest GreenSky Skrevet 16. september 2005 #15 Skrevet 16. september 2005 Ingen grunn til å bruke deodorant under armene heller, da?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #16 Skrevet 16. september 2005 Ikke smart. Deodorant som lukker huden, porene og gjør at kroppen ikke får transportert svette ut. Hvis du kan unngå det så er det best. Begynn å tren ute heller, frisk luft gjør at svetten fordamper mer enn inne på et varmt treningssenter. Og så slipper du å jåle deg opp bare for å trene Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som ikke er naturlig. Det hevdes jo at solkrem kan være kreftfremkallende. Skulle ikke forundre meg om deo og parfymer også var det. Så derfor, bruk minst mulig av det, eller la kroppen få fri når den kan. ← Mattilsynet har forsket på om deodorant er kreftfremkallende og har kommer frem til at det er det ikke.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #17 Skrevet 16. september 2005 Ingen grunn til å bruke deodorant under armene heller, da? ← Nei, gjør folk det?? Aldri hørt om.. Svetter på/mellom puppene når jeg trener, men føler ikke at det gjør noe. Skal jo dusje etterpå..
Gjest Brunetten_ Skrevet 16. september 2005 #18 Skrevet 16. september 2005 Jeg får svetteringer under brystene jeg også. Syns det er så flaut. Hvis jeg går ute i en tynn topp f.eks, også kommer disse svetteringene.
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #19 Skrevet 8. mai 2006 Ikke smart. Deodorant som lukker huden, porene og gjør at kroppen ikke får transportert svette ut. Hvis du kan unngå det så er det best. Begynn å tren ute heller, frisk luft gjør at svetten fordamper mer enn inne på et varmt treningssenter. Og så slipper du å jåle deg opp bare for å trene Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som ikke er naturlig. Det hevdes jo at solkrem kan være kreftfremkallende. Skulle ikke forundre meg om deo og parfymer også var det. Så derfor, bruk minst mulig av det, eller la kroppen få fri når den kan. ← Jeg bruker også litt deo mellom og under puppene. Og aluminiumsklorid under armene. Det som Duff skriver er ikke riktig. Svetten kommer seg ut, bare fra andre steder. Deo er IKKE kreftefremkallende, det har blitt avkreftet.
Ladyen Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 Så iler jeg til og sier at det er helt naturlig å svette ! Over alt på en gang. Stopper en det ett sted med kjemikalier, tyter det bare ut et annet sted. Finn evt. stoffer som ikke viser svette. Løp ut i verden med et smil, og godta at du har en kropp som fungerer som den skal. Svetten til den man er forelsket i, lukter visst helt anderledes og GODT, sier de som har forsket på sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå