AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Føler meg altså så fæl og ekkel i denne varmen. Bruker gjøre unna ærender ganske tidlig for å slippe unna verste heten, men samme hva jeg gjør så svetter jeg som en gris! Kjenner dråpene dryppe under haka og i nakken/hårfestet, og blir klam på rygg og bryst og våt under armene. Så kikker jeg på andre, og de ser fine og freshe ut! Bare jeg som sliter så mye? Ikke blir det bedre at jeg blir skikkelig rød og glinsende i ansiktet heller 😰 Æsj! Føler meg ordentlig ekkel! Anonymkode: c5f17...4d0
Kvittering Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Ja, og det som irriterer mye oppå det hele er at media fremmer heten som guds gave til folket. Kyss meg en viss plass. Det er bare en plage. Får ikke sove, svetter og sliter hele dagen i den drittvarmen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Du er nok ikke alene, mange sliter i varmen. Mange gamle , syke og alle de andre. Anonymkode: aa87d...67f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Orker heller ikke varmen. Holder meg inne med alle vinduer åpne. Drikker mye. Gleder meg til høsten med vind og regn. Anonymkode: 919f4...810 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå