AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #21 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 19.12): Absorberer de bra vann? Var inne på kid sine sider og leste anmeldelser. Den ene beskrev håndkleet som å tørke seg med fleecepledd (negativt ment) Anonymkode: f7d3c...4d6 Min erfaring med håndklær er at både bambus og bomull absorberer vann bra. Det er heller ikke forskjell på dyre og billige håndklær. Forskjellen er om man bruker tøymykner eller ikke. Tøymykner gjør at håndklær ikke absorberer, det legger seg som en sleip og ekkel hinne på alt. Anonymkode: 020c3...753
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #22 Skrevet 22. juli 2021 Vi har Kid sin serie Living, tykke og gode! Absorberer bra og er veldig fine. Anonymkode: 4257b...aa0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #23 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min erfaring med håndklær er at både bambus og bomull absorberer vann bra. Det er heller ikke forskjell på dyre og billige håndklær. Forskjellen er om man bruker tøymykner eller ikke. Tøymykner gjør at håndklær ikke absorberer, det legger seg som en sleip og ekkel hinne på alt. Anonymkode: 020c3...753 Jeg bruker tøymykner og håndklærne mine absorberer like godt som min mors som ikke bruker tøymykner. Anonymkode: 5e797...a01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå