Gå til innhold

Studere spansk i Latin-Amerika

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at jeg til neste høst vil reise til utlandet å lære meg spansk. Jeg har lyst til å reise til et sted i Latin-Amerika, som f.eks Costa Rica eller Argentina. Er det noen som har gjort det samme, eller har lyst?

Noen som kan fortelle meg om deres opplevelser? Gjerne tips og råd osv? Hadde vært kjempehyggelig og nyttig for meg!

På forhånd, tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange som har gått på språkkurs i Guatemala, der snakker de vissnok en ganske ren spansk og det er ikke så dyrt. Det er språkskoler mange steder i Guatamala, de fleste jeg kjenner har vært innom Antigua, en kjempefin by som ligger rett utenfor hovedstaden. Det er mange språkstudenter der og det er ganske sosialt. De jeg kjenner som har vært der har vært veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg kjenner og folk som har vært i Guatemala. Vet og om noen som planlegger opphold i Equador, visstnok fordi de snakker en lett forståelig spansk der.

Har vært i Guatemala uten at det var for å lære språk. Og det er et spennende land.

Lykke til

Skrevet

Tusen takk skal dere ha:) Jeg skal absolutt sjekke det opp og vurdere det. Men jeg har egentlig veldig lyst til Costa Rica jeg, tror jeg..Men det er jo lenge til ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...