AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har tenner som ikke er noe fine fordi jeg ble utsatt for omsorgssvikt i barndommen, derfor ble behandlinger hos tannlege som var nødvendige for meg ikke gjort. Merker at de påvirker meg i alt jeg gjør, hver gang jeg snakker så er jeg bevisst på dem. Spesielt i forbindelse med jobb er det veldig utfordrende, fordi jeg jobber med kundebehandling. Jeg skal få de fikset, men venter på å få time hos en spesialist som hadde noen måneder ventetid. Jeg bare lurer på hva dere tenker når dere ser unge folk med tenner som ikke er fine? Og om noen har tips til hvordan jeg kan slutte å skjemmes sånn over dem? Anonymkode: d8d80...87a
Gjest Rååååsa Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Om jeg legger merke til det tenker jeg at den personen har nok ikke hatt det så greit. Men det skal mye til før jeg legger merke til at noen har dårlige tenner. Om dine møter er flyktige og korte, er det ikke sikkert det blir lagt merke til. Og hva så om noen fremmede mennesker tenker noe negativt? Fuck dem! Du har ingenting å skjemmes over. Tenk heller på hvor bra du vil føle deg når du endelig får hjelp.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Jeg tror du legger mer merke til det enn andre du møter gjør. Jeg har vært der du er, og synes det var verst å møte unger, for de spurte om hvorfor jeg hadde så skjeve eller lange tenner osv. Det skorter på barneoppdragelse hos enkelte som ikke klarer å lære barna at man kommenterer ikke andres utseende. Anonymkode: 5d696...134 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Jeg må innrømme at jeg aldri tenker over det. Kun ved en anledning, og det var når den femte mannen jeg holdt på med så langt i livet, også hadde mindre pene tenner (jeg tenkte "herregud, alle mennene jeg liker har stygge/mindre pene tenner"). Åpenbart gjorde det meg ingenting, det var kun en observasjon. Henger også i tråd med mitt valg av slemme gutter som ikke aner hva det å ta vare på seg selv er for noe, sett bort ifra å trene seg store og sterke. Et fint smil trenger ikke involvere fine tenner. Har sett mange med tenner hvor det ser ut som noen har kasta tennene inn i munnen på dem, og de har vært kjempe skjønne når de har smilt. Stygge tenner er etter min bok uproblematisk, er munnen ren og hygienen god så er det null stress. Håper du får tennene dine fikset for din egen del og ikke for andres. Anonymkode: c05d6...a8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå