AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Jeg er så utrolig lei av å være en pirkete gledesdreper! Men når ingen andre gidder å lese seg opp eller bruke sunn fornuft og i tillegg blander VÅRE barn opp i det, må jeg jo si ifra. Det er spesielt to stykker i familien som regelrett driter i alt av sikkerhetstiltak og allmenn kunnskap. Hver gang jeg sier nei til noe, så blir de sure, gjeiper etter meg og glemmer det aldri. Som den dagen jeg sa nei til at toåringen kunne sitte foran i gammel bil fremovervendt. Som den dagen jeg spurte om de kunne vente med å holde henne til de var ferdige å røyke. Som den dagen jeg hentet en hatt til babyen min som ble holdt midt i sola en varm sommerdag. Litt sol er slett ikke farlig, men så lenge og uten beskyttelse er ikke innafor. Eller den dagen jeg ba dem om å ikke løfte babyen etter skuldrene. Eller den dagen jeg sa ifra at det var utrygt å spyle på ungene (i bhg alder) oppå trampolinen uten sikkerhetsnett. De kan falle av og slå seg kraftig. De bare ler og kritiserer meg og min nasjonale bakgrunn og sier at jeg overdriver. Dette foran barna. Altså wtf... Ser nå at jeg høres sykt slitsom ut, men på tre år er det egentlig ikke så mye. Hva skal jeg gjøre liksom? Bare se en annen vei med hjertet i halsen og håpe det går bra? Hva om jeg har rett en dag og det skjer og jeg holdt kjeft? Hva gjør man med sånne folk?? Anonymkode: 8d02c...40d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Tror jeg hadde begrenset omgangen med disse folkene. De eksemplene er ikke innenfor hva en skal tåle. De setter også eksempel for barna hva som er ok oppførsel, så bra du sier fra. Anonymkode: 409e2...b04 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå