AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Har vært på swingersklubb to ganger som par, og må si vi er veldig overrasket over hvor stort miljøet har blitt i Norge. Vi trodde jo det bare var par og menn på 50+ som besøkte slike steder. Men det er jo minst like mange i alder 25-35, og ikke minst noen skikkelige hunks av mannfolk også. Herlig å se hun lille søte blonde barnehagelæreren på 29 stønne høylytt mens hun lever ut sine fantasier å ha sex med to menn, mens 3 andre par ser på. Osv. Uten at noen dømmer noe som helst. Er det noen her som har testet ut? Har det å "swappe wifes/hunks" blitt en ny trend blant unge? :) Åpenbart en post som passer best som anonym... Anonymkode: dbfde...145 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har vært på swingersklubb to ganger som par, og må si vi er veldig overrasket over hvor stort miljøet har blitt i Norge. Vi trodde jo det bare var par og menn på 50+ som besøkte slike steder. Men det er jo minst like mange i alder 25-35, og ikke minst noen skikkelige hunks av mannfolk også. Herlig å se hun lille søte blonde barnehagelæreren på 29 stønne høylytt mens hun lever ut sine fantasier å ha sex med to menn, mens 3 andre par ser på. Osv. Uten at noen dømmer noe som helst. Er det noen her som har testet ut? Har det å "swappe wifes/hunks" blitt en ny trend blant unge? Åpenbart en post som passer best som anonym... Anonymkode: dbfde...145 meget vanlig Anonymkode: 68123...33d 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært på swingersklubb to ganger som par, og må si vi er veldig overrasket over hvor stort miljøet har blitt i Norge. Vi trodde jo det bare var par og menn på 50+ som besøkte slike steder. Men det er jo minst like mange i alder 25-35, og ikke minst noen skikkelige hunks av mannfolk også. Herlig å se hun lille søte blonde barnehagelæreren på 29 stønne høylytt mens hun lever ut sine fantasier å ha sex med to menn, mens 3 andre par ser på. Osv. Uten at noen dømmer noe som helst. Er det noen her som har testet ut? Har det å "swappe wifes/hunks" blitt en ny trend blant unge? Åpenbart en post som passer best som anonym... Anonymkode: dbfde...145 Hvorfor det?
Tøvftta Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Etter å ha vært i det miljøet en liten stund vil jeg ikke si det er blitt flere unge par. Vært jevn blanding av alder hele tiden. Er vel mer det at det er lettere å finne ut av hvor man finner klubber eller andre par på privaten pga internett og lett tilgjengelig info.
Påkrevd Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har egentlig samme erfaring som Tøvftta over her. Jevnt over en god blanding fra 20-70 (ish), men på klubb kan det vel være noe forskjeller ut fra hvilken ukedag man er der. Og litt tilfeldigheter, selvfølgelig. Det som er helt sikkert er at det er maaange fler som swinger enn det folk (som ikke swinger) tror. De ultrastraighte naboene du kjenner som ivrige strikkere og frimerkesamlere, kan fort være de som kjører skinnklær og gangbang på Fredda'n😉 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Har det noen gang vært trendy? Anonymkode: 3dd47...29b 7
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Åpenbart en post som passer best som anonym... Alle er anonyme på KG så sant du ikke bevisst velger et identifiserende nick.
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 Lenge siden jeg har vært på klubb, men når jeg snakker med unge voksne i dag er de overraskende liberale i forhold til seksuell orientering, monogami og utprøving. Jeg synes dette er veldig oppløftende!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Alterego666 skrev (52 minutter siden): Lenge siden jeg har vært på klubb, men når jeg snakker med unge voksne i dag er de overraskende liberale i forhold til seksuell orientering, monogami og utprøving. Jeg synes dette er veldig oppløftende! Kjempemessig! La oss oppfordre den oppvoksende generasjon til å bli enda mer seksuelt utagerende enn de allerede er i ferd med å bli. Monogami? Bare tull, pul alle du har lyst på. Ingen trenger å knytte seg til noen lenger, og vi kan alle leve som hippier i kollektiv med en haug unger ingen egentlig vet hvem er sine. Kan vi ikke bare ha en nasjonal gang bang mens vi først er i gang. Anonymkode: 3dd47...29b 12
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjempemessig! La oss oppfordre den oppvoksende generasjon til å bli enda mer seksuelt utagerende enn de allerede er i ferd med å bli. Monogami? Bare tull, pul alle du har lyst på. Ingen trenger å knytte seg til noen lenger, og vi kan alle leve som hippier i kollektiv med en haug unger ingen egentlig vet hvem er sine. Kan vi ikke bare ha en nasjonal gang bang mens vi først er i gang. Anonymkode: 3dd47...29b Hvis du leser dette som min mening tolker du ganske liberalt. Deg om det.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan vi ikke bare ha en nasjonal gang bang mens vi først er i gang. Jaaa, kjør en dugnad for alle dem som ikke får pult. Dugnad skal jo lissom være oss. Anonymkode: b61d2...d56 2
Påkrevd Skrevet 16. juli 2021 #12 Skrevet 16. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjempemessig! La oss oppfordre den oppvoksende generasjon til å bli enda mer seksuelt utagerende enn de allerede er i ferd med å bli. Monogami? Bare tull, pul alle du har lyst på. Ingen trenger å knytte seg til noen lenger, og vi kan alle leve som hippier i kollektiv med en haug unger ingen egentlig vet hvem er sine. Kan vi ikke bare ha en nasjonal gang bang mens vi først er i gang. Anonymkode: 3dd47...29b Tror du hadde hatt godt av en kveld på klubb. Der ville du lært at man ikke er mer utagerende enn man ønsker. Noen har ikke sex i det hele tatt. «Pul alle du har lyst på». Dette blir jo veldig feil. I swingersmiljøet er man veldig fokusert på at alle involverte skal ha lyst. Ikke bare en selv. De fleste lever helt vanlige familieliv og bruker beskyttelse ved treff med andre, så det med hippiekollektiv og lausunger er neppe så aktuelt. Swinging er ikke det samme som å gå på byen og havne i senga med en eller flere tilfeldige bekjentskaper der man gjør ting man angrer på senere. Og man legger heller ikke ut det man driver med på sosiale medier eller onlyfans. Det er stor forskjell på sunn og usunn «utagering", og det trenger på ingen måte å være usunt, selv om man er seksuelt liberal, utforskende og aktiv. Endret 16. juli 2021 av Påkrevd 8
JegErMed Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 (endret) Har ikke turt enda, men har lenge fantasert om å dra kona med inn på en slik klubb og se på at hun blir pult av både den ene og andre 🤤 Må jo få hun med på det og da. Har luftet det, men tror tanken må modnes for henne. Endret 16. juli 2021 av JegErMed 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 Flere som skjønner at det greit å leve ut seksuelle drømmer. Samfunnet blir mer åpent og liberalt. Det er veldig bra. Anonymkode: 77058...deb 2
Påkrevd Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 JegErMed skrev (25 minutter siden): Har ikke turt enda, men har lenge fantasert om å dra kona med inn på en slik klubb og se på at hun blir pult av både den ene og andre 🤤 Må jo få hun med på det og da. Har luftet det, men tror tanken må modnes for henne. Ja, la det for all del modnes godt og lenge. Å "dra kona med inn på en slik klubb" er ihvertfall garantert fiasko. Men fantasien må du jo gjerne ha. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #16 Skrevet 16. juli 2021 Så mye styr det må være å lage flere brukere for å diskutere i egen tråd en har opprettet med anonym bruker for å «diskutere» fantasien sin. Hyggelig for deg at noen andre svarte da☺️ Anonymkode: aded8...c3c
JegErMed Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så mye styr det må være å lage flere brukere for å diskutere i egen tråd en har opprettet med anonym bruker for å «diskutere» fantasien sin. Hyggelig for deg at noen andre svarte da☺️ Anonymkode: aded8...c3c Hvis det var meg du siktet til, så gidder jeg ikke drive med slikt, men kjekt å bli ønsket velkommen på forumet slik etter å ha lest en del uten å være medlem.....
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 I dag er visst ingen sjalu eller synes det er vondt partneren tenner på andre og vil ha sex med andre. Nei og nei hvorfor skal man være trofast...🙄 Anonymkode: 84dc3...9c8 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Hvis du leser dette som min mening tolker du ganske liberalt. Deg om det. Det er jo du som sier det er befriende at ungdom blir mer utforskende og mindre monogame. Jeg kan ikke skjønne at Paradise Hotel og Ex on the beach-generasjonen trenger ytterligere oppfordringer til å bli enda mer seksuelt utagerende. Når en ser hvor mange som sliter med nære relasjoner, tror jeg heller vi burde svinge andre veien. Pun intended. Anonymkode: 3dd47...29b 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I dag er visst ingen sjalu eller synes det er vondt partneren tenner på andre og vil ha sex med andre. Nei og nei hvorfor skal man være trofast...🙄 Anonymkode: 84dc3...9c8 I min mening fordi det er ikke sånn det fungerer. Folk slår opp fordi man er utro, og veldig mange er utro fordi mennesker ikke er skapt for å være monogame. Er det ikke bedre å bare bli enig om en ordning der man har sex med andre, og være sammen om det? Det å kontrollere andres seksualitet har alltid vært praksis opp igjennom historien for å få kontroll over livene dems. Enten det er prester som gjør det, eller venninner som slutshamer hverandre med sine meninger om hva som er greit eller ikke greit. Make it stop! Det er denne retningen det virker som flere og flere tar. Og dette er bare en positiv ting (hvertfall for alle som ikke MÅ mene noe om andres sexliv). Anonymkode: dbfde...145 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå