Gå til innhold

Kvinne & mann = venner? Eller mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Og ikke noe mer enn det? Kun sex, ikke forhold?

Anonymkode: 9138d...faf

Sikkert forhold iblandt også men for det meste handler det bare om sex, jeg er mann så jeg veit hvordan vi tenker om våres kvinnelige venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 21.43):

Dere kvinner i 30 + som har kompiser/mannlige venner...Er det vanlig at dere gir klem når dere møtes? Tar du som kvinne initativ eller er det som regel kompisen? 
Kan det være grunn til å anta en begynnende interesse når en kompis plutselig begynner å klemme/gi komplimenter/lang blikkontakt osv? 
 

Anonymkode: 9138d...faf

Er ikke over 30 men jeg har flere mannlige venner. 

Helt i orden å klemme, men hvis dere pleier ikke å klemme før og er ikke nære venner så hadde jeg trukket meg tilbake og minimalisere kontakt. 

Men jeg er det samme med kvinner også, synes det er ubehagelig med nær fysisk kontakt om vi er ikke veldig nære venner. 

Anonymkode: c311b...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (4 minutter siden):

Sikkert forhold iblandt også men for det meste handler det bare om sex, jeg er mann så jeg veit hvordan vi tenker om våres kvinnelige venner.

Ikke snakk på vegne av alle menn, takk. 
Det der stemmer ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemmer alle vennene mine, uansett kjønn. Jeg er virkelig ikke en klemmer mot folk jeg ikke er trygg på eller kjenner godt, men gode venner får alltid en klem uten at det er noe mer i det enn vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig ikke det må være noe mer i det enn vennskap: samboeren min har to gode venninner og jeg har et par guttevenner selv. Den ene var interessert i meg før, men forhåpentligvis ikke nå lenger siden jeg har mann og barn. Den andre er jeg usikker på da han kan være litt vel fysisk: lange klemmer, ta på meg på skulder o.l. Kanskje det bare er jeg som ikke er så vant til det, men jeg blir litt usikker på hans intensjoner, selv om han vet jeg har mann og barn.

Anonymkode: e5608...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...