Gå til innhold

Er du som mann nervøs over dna tester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i disse dager kan man jo ta dna test og "matche" med slektninger. Ville du vært nervøs over å ta en dna test i tilfelle du har barn der ute du ikke vet om?

Anonymkode: 898ec...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå i disse dager kan man jo ta dna test og "matche" med slektninger. Ville du vært nervøs over å ta en dna test i tilfelle du har barn der ute du ikke vet om?

Anonymkode: 898ec...8bd

Nei har bare hatt sex med 5 andre damer en samboer, så jeg tror det går bra. Har vært sammen med henne i tja ca 10 år så ingen fare. Mer redd for å være i slekt med per sandberg eller noe sånt. Vent, hadde jeg lov å si det her?

Anonymkode: 06318...e24

AnonymBruker
Skrevet

Det dukket opp en ukjent voksen sønn til min samboer. Men det var fra noen år før vi traff hverandre og fra en periode der han levde litt «hardt». Vi ble overrasket, men ikke sjokkerte for å si det sånn.. vi har idag kontakt med «den nye», på et vennskapelig nivå, dvs et par besøk i året og litt meldinger. Dna profilen hans ligger enda ute, så hvem vet, kanskje det dukker opp flere…

Anonymkode: bca0b...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det kvinner som er imot DNA tester ikke menn.  Er kvinner som lurer menn til å være far til et barn de ikke er far til.

Anonymkode: c64e9...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...