AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Jeg har en kul i endetarmen. Har hatt rektoskopi. Har blitt operert for pilodinal, men det ble ikke bra, og det er som om kulen ikke ble fjernet, men flyttet på. Nå ligger den i veggen rett ved endetarmen, på baksiden. Det er stort, hardt og smertefullt. Har hatt den i over ett års tid, og det er smertefullt å sitte, det har kommet en fistel på innsiden av endetarmen, hvor blod og væske tidvis siver ut. Ca hver kveld. Kulen i dag, er større enn den var i fjor, den er hard, vond, og tar mye plass og jeg plages med den. Var nylig til undersøkelse, siden det ikke ble bra, det ble sett på bare på utsiden, med kommentar om at «det ser bra ut». Men, det skal da ikke være sånn, at man skal ha en kul som bare blir større og ikke fjernes, eller? Fistelen sier han at han ikke så, men den ligger på innsiden. Jeg begynner å lure på om det egentlig er endetarmskreft, da jeg har alle symptomer, men også med fistelåpning. Det hele er smertefullt, og å gå på do er et mareritt. Jeg har ikke nevnt at jeg tror det, da jeg merker at jeg ikke blir tatt på alvor uansett. Hva gjør man, jeg spurte om man kan få sepsis (leste om et tilfelle hvor personen, som også hadde gått så langt som å få utviklet en fistel, fikk blodforgiftning) men legen svarte blankt nei. Jeg må ta smertestillende daglig. Hva gjør man? Man blir jo ikke hørt… Anonymkode: 1cc3c...dbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Gå til en annen lege Anonymkode: d51c9...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Tror det er eneste tilgjengelige på området i dette fylket… Anonymkode: 1cc3c...dbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Be om henvisning til ny undersøkelse. Da kan du velge et annet sykehus, det går inn under fritt sykehusvalg. Anonymkode: e1663...02c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Ber om henvisning til gastrokirurg, det er fritt sykehusvalg så du kan få sendt henvisningen dit du ønsker. Anonymkode: e9fcc...8be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå