Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

jeg opererte meg for ca 2 uker siden. Ville ha en nese som var kortere, da nesen min er utrolig lang i profil. nesa mi er dessverre akkurat like lang som før, det er ingen som ser noen som helst forskjell. den er veldig hoven på tuppen, så egentlig er den vel større nå. begynner å bli utorlig stressa og lei meg fordi jeg betalte nesten 70 000 for operasjonen. noen som har erfaring? vil den gå ned når hevelsen går ned, kan den bli kortete med tiden? vet man ikke kan se resultatet med en gang, men dette er virkelig ingen forskjell😔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du utført operasjonen på en  norsk klinikk? Du har klagemuligheter i så fall. 

Skrevet
Million skrev (7 minutter siden):

Fikk du utført operasjonen på en  norsk klinikk? Du har klagemuligheter i så fall. 

Ja dette ble utført på Aleris

• 2 måneder senere...
Skrevet
kattiie skrev (På 15.7.2021 den 14.04):

Hei 

Det høres grusomt ut at du er ikke fornøyd med operasjon. 

Jeg hadde nettopp konsultasjon på Aleris i Stavanger. Jeg vil også forandre nesen min. Kan du skrive hvilken legen opererte deg? 

• 2 uker senere...
Skrevet
kattiie skrev (På 15.7.2021 den 14.04):

Hei 

Kan du skrive hvem som opererte deg? 

Skrevet
kattiie skrev (På 15.7.2021 den 13.55):

Hei

jeg opererte meg for ca 2 uker siden. Ville ha en nese som var kortere, da nesen min er utrolig lang i profil. nesa mi er dessverre akkurat like lang som før, det er ingen som ser noen som helst forskjell. den er veldig hoven på tuppen, så egentlig er den vel større nå. begynner å bli utorlig stressa og lei meg fordi jeg betalte nesten 70 000 for operasjonen. noen som har erfaring? vil den gå ned når hevelsen går ned, kan den bli kortete med tiden? vet man ikke kan se resultatet med en gang, men dette er virkelig ingen forskjell😔

Hei 

Hvem som opererte deg? Hvor i  Aleris? 

Skrevet
Million skrev (På 15.7.2021 den 13.57):

Veldig vanskelig å få noe igjennom NPE, når det ikke er snakk om alvorlige skader eller svikt i behandling.

Anonymkode: 596d7...ff9

• 2 uker senere...
Skrevet
kattiie skrev (På 15.7.2021 den 13.55):

Hei

Hei 

Hvem som opererte deg på. ALERIS? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...