AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Er 32, har hatt regelmessig mens siden jeg var 15. Tre svangerskap. Etter siste svangerskap startet jeg på spiral for første gang, det er 1,5 år siden. Gynekologen og legen mente at jeg ikke kom til å miste mensen pga for lav dose. Mensen har vært regelmessig på 28 dager og vart i ca 3-5 dager. Forventet mens 11.juli og enda ikke sett til den. Endringer er at jeg har fått mine to Pfizer vaksiner med 6 ukers mellomrom 30.juni og 14.juli. Men jeg føler meg som jeg pleier når jeg har mensen. Mer irritabel, søtsug, og vekta er høyere. Men ikke en synlig dråpe eller misfarging. Kan det være at dosen er nok til å miste mensen? Hva annet kan det være? Gravid må jeg vel kunne utelukke vel? Skal sies at den tanken ikke har slått meg, pleier å kjenne meg gravid allerede på dag 3+5, og etter tre ganger burde jeg gjenkjent den følelsen. Anonymkode: ae032...dad
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Du bør vel sjekke om du er gravid. Og vaksinen har krøllet med syklusen til flere har jeg lest. Anonymkode: f97b2...22f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå