Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste denne: https://www.dagbladet.no/nyheter/nekter-a-fa-barn-for-klimaet/73967286

Dette synes jeg er et kjempegodt virkemiddel og håper at alle unge mennesker som sogner til MDG viser solidaritet og blir med på denne aksjonen.

Dette kunne også være en god ide dyrevernere. Ikke produsere barn før alt husdyrhold i Norge er avviklet. 

Anonymkode: ddece...ec0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

håper at alle unge mennesker som sogner til MDG viser solidaritet

Jeg håper så mange unge mennesker som mulig hiver seg på denne trenden, uavhengig av partitilhørighet.

Anonymkode: 9d969...1c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er tåpelig at en statsminister skal mene noe om at kvinner skal få barn. Da får de sørge for bedre kvinnehelse også da. Det er mange grunner til at kvinner ikke vil eller kan få barn, og det føles ikke greit å bli mast på av staten.

Jeg har selv tenkt på om dette er en verden jeg vil la mine barn vokse opp i, og jeg er ikke sikker. Så jeg venter.

Anonymkode: 76dc7...4a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn som verden ser ut nå så kommer ikke jeg heller til å føde barn. Nå er jeg 29 så har ikke all verdens år igjen så det ser ut som jeg forblir barnløs, men heller det en å sette barn til en verden som dette. Man kommer seg jo ikke engang inn på boligmarkedet før fylte 40 uten å arve eller har foreldre som kan kjøpe leilighet.

Har jobbet mye i psykatri og med mennesker som er syke både fysisk og psykisk og sett hvor dårlig de har det og hvor lite ressurser som er, så der er enda en grunn til at jeg ikke tør å få barn, for jeg vet av erfaring at hvis barnet er sykt så kuttes det overalt i tjenester. Jag tør ikke se for meg hvor lite som er igjen om 10-15 år.

Anonymkode: 9c1f5...52f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke hva de tenker med denne flere barn - politikken. Det kan jo ikke fortsette slik i all evighet, flere og flere mennesker. Det er som å pisse i buksen for å holde seg varm. Men Erna vil vel bare sikre seg og sine en fet pensjon. 

Anonymkode: 7f453...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...