AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Jeg pleier aldri ha ømme bryst i mensperioden min. Kanskje fordi jeg pleier å hoppe over menstruasjonen med p-piller. Kan ømme bryst ha noe med immunforsvaret å gjøre? Anonymkode: 26d62...f21
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Ømme bryster har ingenting med immunforsvaret å gjøre. Som oftest er det syklusrelatert, eller man er gravid. Ømme bryster er ofte det vanligste symptomet på svangerskap. Nå vet jeg ikke alderen din, men hvis du er i riktig alder så kan det også ha sammenheng med overgangsalderen. Det kan også være kreftrelatert, brystkreft gir endring i brystenes utseende og de kan bli ømme. Selv om man ikke kjenner en tydelig kul. Dette er dog mere sjeldent. Hvis det vedvarer så ville jeg sjekket det opp. Oppsøk lege og be om henvisning til mammografi Men som sagt så har det ingenting med immunforsvaret å gjøre. Anonymkode: 45810...bc5
leetha Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ømme bryster har ingenting med immunforsvaret å gjøre. Som oftest er det syklusrelatert, eller man er gravid. Ømme bryster er ofte det vanligste symptomet på svangerskap. Nå vet jeg ikke alderen din, men hvis du er i riktig alder så kan det også ha sammenheng med overgangsalderen. Det kan også være kreftrelatert, brystkreft gir endring i brystenes utseende og de kan bli ømme. Selv om man ikke kjenner en tydelig kul. Dette er dog mere sjeldent. Hvis det vedvarer så ville jeg sjekket det opp. Oppsøk lege og be om henvisning til mammografi Men som sagt så har det ingenting med immunforsvaret å gjøre. Anonymkode: 45810...bc5 Man har vel mesr sannsynlig ikke kreft i begge puppene santidig, hun skriver jo at begge puppene er ømme. P-piller kan gi ømme bryst. Og også alder. Kroppen forandrer seg stadig 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 leetha skrev (10 timer siden): Man har vel mesr sannsynlig ikke kreft i begge puppene santidig, hun skriver jo at begge puppene er ømme. P-piller kan gi ømme bryst. Og også alder. Kroppen forandrer seg stadig Jeg hadde det, i begge puppene samtidig. Hormonutløst kreft Anonymkode: 45810...bc5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Jeg er bare 34 år, er ikke det litt tidlig for overgangsalder? Har gått på p-piller i mange år, synes det er rart jeg aldri har hatt det før om det er en bivirkning? Skal selvfølgelig ha alle tips i bakhodet 😊 Ts Anonymkode: 26d62...f21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå