Cronos Skrevet 30. september 2005 #21 Skrevet 30. september 2005 Mad World er visst skrevet av en som heter Michael Andrew og synges av Gary Jules.
Annie Skrevet 30. september 2005 #22 Skrevet 30. september 2005 Jeff Buckley - Hallelujah Jim Stärk - Going Down That Lonely Road Jim Stärk - Morning Songs Kristian Valen - Still Here Shakespear's Sister - Stay Barbara Streisand - There's A Place For Us Bettan - Engel i natt Billie Holliday - My Funny Valentine Cornelis Vreeswijk - Balladen Om Fröken Cecilia Lind Edith Piaf - Hymne L'Amour Eva Cassidy - Songbird Eva Dahlgren - Två av oss Dette var bare starten på lista mi.. Kan bli veldig mange CD'er dette her.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2005 #23 Skrevet 30. september 2005 Beck - Sea Change Hele albummet.
Anglofil Skrevet 30. september 2005 #24 Skrevet 30. september 2005 Mitt gråtealbum; 1. Hallelujah - Rufus Wainwright 2. Tusen Bitar - Björn Afzelius 3. Deep Water - Jewel 4. Two Beds and a Coffee Machine - Savage Garden 5. Nothing Else Matters - Metallica 6. Hurt - Johnny Cash 7. Killing me Softly - Frank Sinatra 8. Without you - Harry Nilsson 9. Baby, Don't Break my Heart Slow - Vonda Shepard 10. It Matters to me - Faith Hill 11. All by Myself - Jamie O'Neal 12. I Don't Want to Talk About it - Dina Carroll Mvh Yvonne
Hu i Svingen Skrevet 30. september 2005 #25 Skrevet 30. september 2005 (endret) Kun en låt som får meg til snørr og tårer, og det er Madrugada med "Shine" ... :cry: Endret 30. september 2005 av Hu i Svingen
:-) anna Skrevet 30. september 2005 #26 Skrevet 30. september 2005 Har ikke lest alle de andre... begynte, men jeg merka at jeg ble så påvirka... 1) Leonard Cohen Hallelujah 2) Leonard Cohen Famous blue raincoat 3) Prince - The cross 4) Sting - The russians 5) Billy Joel - Piano Man 6) Alphaville Forever Young 7) Pink Floyd - Wish you were here 8) Chris Rea - September blue 9) Marc Anthony - You sang to me 10) Dum Dum Boys - tyven tyven 11) A-ha Hunting High and low 12) Vamp Tir na noir Skulle gjerne ha hatt med noen gamle heavyballader også...
AstralDisaster Skrevet 1. oktober 2005 #27 Skrevet 1. oktober 2005 My dying bride - The dreadful hours Swans - Failure ← ...skal vi gifte oss?
AstralDisaster Skrevet 1. oktober 2005 #28 Skrevet 1. oktober 2005 Forresten har Jarboe konsert på Garage Oslo den 16. oktober!
Smashing Skrevet 2. oktober 2005 #29 Skrevet 2. oktober 2005 Hm.. Da må jeg faktisk tenke litt... Tror den blir noe sånn i tilfeldig rekkefølge da: 1. Sarah Mclachlan - I will remember you 2. Coldplay - Fix you 3. Sarah Mclachlan - Angel 4. Kirk Franklin - Hold my hand 5. U2 - One 6. Goo goo dolls - Iris 7. Bette Middler - The Rose 8. Richard Marx - Waiting for you 9. Maroon 5 - She will be loved 10. Rufus - Halleluja 11. Donna Lewis - At the beginning 12. Aha - Forever not yours Det var de jeg kom på i farten. Vanskelig å huske alle....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå