AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Fikk en plutselig smerte/ekkel følelse i den venstre armen, som har holdt på en stund nå. Føles ut som smerte-senter er i albuen (det man tar blodprøver), men nå stråler det skikkelig ut mot håndleddet også. Kjenner også smerter/ubehagelig følelse i venstre bein og litt halsen. Jeg er så redd, vet ikke hva det kan komme av!! Noen som vet eller har opplevd det samme? Anonymkode: 0c723...16f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Ring legevakta og fortell om symptomene, for sikkerhets skyld. Anonymkode: bfc0e...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Ring legevakten. Det KAN være et hjerteinfarkt, men de vil spørre deg om andre ting og ganske sannsynlig ha deg inn på en sjekk. Ikke stress, men ring legevakt. Anonymkode: 3ddba...332 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Ja, har opplevd noe av det samme. Det kom av stress og angst. Men ring for sikkerhetsskyld ts! Anonymkode: 6ec95...cfd 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Føler jeg har ringt legevakt/vert hos lege så mange ganger den siste tiden at de bare vil tro jeg er helt paranoid, men dette kom helt ut av det blå, men vet ikke om det kan være stress/angst eller noe farlig, har aldri kjent det sånn før ts Anonymkode: 0c723...16f 1
Kratt_ Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Så ring nå! 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå