AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Vet noen om det finnes en app eller en hjemmeside som kan finne BPM i musikk? Trenger å rydde i spillelistene mine for intervall osv, og det hadde vært veldig nyttig med en app som hjalp meg å finne riktig sang til riktig tempo for max boost når jeg løper. 😊 Anonymkode: b499f...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Usikker, men Spotify har egne spillelister i forhold til bmp hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Del Skrevet 14. juli 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Usikker, men Spotify har egne spillelister i forhold til bmp hvert fall. Takk, men jeg har noen favorittsanger jeg gjerne vil bruke, pluss skreddersy til intervaller og sånn. 😅 Men takk for svar. 😊 Anonymkode: b499f...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 14. juli 2021 #4 Del Skrevet 14. juli 2021 Spotistats! Tror det er spotify sin app. Den har masse statistikk om brukeren din også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Del Skrevet 14. juli 2021 Tamsi skrev (32 minutter siden): Spotistats! Tror det er spotify sin app. Den har masse statistikk om brukeren din også. YES!! Akkurat dette jeg trengte!! Tusen takk! 😍 Anonymkode: b499f...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå