AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Viss dere skulle paret en tibbe med en annen rase, hvilken hadde dere valgt? (dere som er i mot blandingsrase, ikke svar). Anonymkode: 59f0e...ee9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Ingen, er nok rare blandinger der ute. Anonymkode: 76b03...078 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Enda en som spytter på seriøst avlsarbeid. 🙄 Anonymkode: 42d14...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Jeg har en tibbe/chihuahua mix, og hun er en fantastisk fin hund. Når det er sagt, hun er omplassert 2 ganger på 2.5 år, jeg er tredje eier. Jeg har nå hatt henne i 5 år. Jeg hadde ikke kjøpt henne som valp. Hun er nok omplassert flere ganger fordi denne typen hunder gjerne blir undervurdert. Tibber er ganske selvstendige hunder som krever en kyndig hundeeier. Andre små raser er gjerne også mer krevende enn folk tror. De som kjøper blandingsvalper er gjerne ikke de mest seriøse valpekjøperne. Så... jeg ville ikke produsert denne typen valper av den grunn. De havner lett hos folk som ikke vet hva de kjøper, og det vet man jo enda mindre med blandingshunder. Anonymkode: c4b66...101
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå