Gå til innhold

Reaksjon på begge vaksinene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått bivirkninger av begge vaksinene?

Min søster fikk en reaksjon etter 1 sprøyte. Litt vondt i kroppen og trøtt og slapp. Hun er sikker på at hun får det samme etter nr 2, så hun har allerede gitt beskjed om at hun ikke kommer på praksisplassen de første dagene etter vaksinene. 

Men er vel umulig å vite at man reagerer på begge sprøytene?

Anonymkode: 7bf4f...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt umulig og synes hun har vært litt kjapt ute med å si at hun ikke kommer på jobb.

Skrevet

De aller fleste reagerer mer på dose 2, så her har hun vært forutseende til å varsle arbeidsplass om det. Det er jo ingen uting akkurat, dersom hennes fravær ellers ville satt dem i knipe…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (2 minutter siden):

De aller fleste reagerer mer på dose 2, så her har hun vært forutseende til å varsle arbeidsplass om det. Det er jo ingen uting akkurat, dersom hennes fravær ellers ville satt dem i knipe…

Egentlig ikke. Hun er i arbeidspraksis, så hun er ikke regnet med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har fått bivirkninger av begge vaksinene?

Min søster fikk en reaksjon etter 1 sprøyte. Litt vondt i kroppen og trøtt og slapp. Hun er sikker på at hun får det samme etter nr 2, så hun har allerede gitt beskjed om at hun ikke kommer på praksisplassen de første dagene etter vaksinene. 

Men er vel umulig å vite at man reagerer på begge sprøytene?

Vondt i kroppen, trøtt og slapp kan en fint jobbe med. Jeg har en venninne som ble dårlig av begge dosene men hun har underliggende sykdom. Har en datter på 19 sok gikk rett på jobb, hun var både svimmel, kvalm og skikkelig hodepine. Men  en vet det kommer av vaksinen og er mest sannsynlig ikke farlig. Skulle tatt seg ut om alle som ble trøtt og slapp droppet jobb

Anonymkode: 08f86...d9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...