AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Uten å sikle krav til annen for for behandling? F.eks psykolog. Antidepressiva løser jo ikke de egentlige problemene. Det demper jo bare. Anonymkode: 94625...562
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 "Sikle" krav? Mener du stille krav? Jeg har prøvd begge deler, og psykolog var jo bare en vits. Det hjalp ikke en dritt å sitte der. Medisinene hjalp noe, jeg prøvde flere ulike typer med varierende hell. Men alle hadde forskjellige bivirkninger, så jeg sluttet med dem til slutt og bruker i dag ingenting. Har vel vært uten i ti år nå. Lært meg å leve med angstlidelsen i steden for å pakke hele følelsesspekteret mitt inn i bomull med medisiner og ikke føle noe. Anonymkode: b610b...c5e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Psykolog er overvurdert, dop er undervurdert. Det mennesker ofte trenger, er et pusterom, ikke å banke løs på sine manglende mestringsevne. Anonymkode: 7d336...f71
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Ja strengt tatt. Hos fastlegen er det vikar på vikar, så de bare fornyer reseptene mine uten å undersøke noe mere. Anonymkode: 51e5e...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå