Gjest Embla s Skrevet 25. september 2005 #21 Skrevet 25. september 2005 Nå har jeg sett den sammen med en femåring og et par eldre barn. Før filmen begynte sa jeg til dem at de måtte huske på at det var et eventyr og at det ikke er på ordentlig. Femåringen lurte litt innimellom (hvordan kom han tykke gutten seg inn i det røret? Døde han? osv) men jeg tror ikke denne filmen er mer traumeskapende(!) enn en gjennsnitlig cartoon. Barna syntes den var fin og morsom ("Han Willy Wonka var litt rar, han lignet på en dame?") og spennende. (også er det en av de barnefilmene som er bra for voksne og! )
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #22 Skrevet 25. september 2005 Dattera mi på 5 synes det var skummelt når han gutten datt i "vannet" og når han var i det røret. Det var også skummelt når den jenta ble til et svært blåbær. Ville ikke tatt med en 4 åring på denne filmen dersom det var første gang hun/han er på kino. Hos oss synes de den var litt lang. (nesten 2 timer)
Thomasine Skrevet 26. september 2005 #23 Skrevet 26. september 2005 Jeg tok med med 2 7,5 -åringer! De koste seg!! Begge kjente historien fra før av (bok og lydbok) og visste omtrrent hva som ville skje ... Da vi så forestillingen var det noen mindre barn ( 5-6-år) som gikk i løpet av forestillingen. For høye lyder!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå