AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Føler meg teit, å vet ikke om jeg skal avvente til jeg har fått legetime om 12 dager eller ikke. Men jeg har vanligvis veldig lav puls, mellom 50 og 60 stort sett. Tok EKG i april da jeg skulle starte opp med sentralstimulerende. Det har gått fint, ikke hatt noe særlig med bivirkninger. EKG var også helt supert. Men tok ved en tilfeldighet pulsen for noen dager siden. Da var hvilepulsen opp i 130, etter det har den vært jevnt på mellom 80 og 95. Så en ganske høy økning. Men jeg vet at sentralstimulerende kan gjøre dette. Legen vil ha meg inn til nytt EKG, men pga. ferie blir det først om 12 dager. Men det jeg ikke nevnte til legen er at jeg også de siste dagene har hatt et trykk i brystet. Midt i brystet. Det forsvinner innimellom, men er der store deler av dagen. Jeg er veldig nedfor om dagen, å tror innerst inne at det kan være symptomer på angst. Men så blir jeg litt bekymret siden jeg også har den høye pulsen. Men klarer fint å trene uten ubehag, så tror jo ikke det er hjertet egentlig. Å alt dette kan jo fint gi meg både trykk i brystet og vedvarende høy puls.. Erfaringer? Anonymkode: 8ff3b...321
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Ring legekontoret i morgen tidlig og hør om de tenker du burde komme inn tidligere eller om det kan vente. Anonymkode: 0d131...29a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå