kitekatt Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Vet noen om det skal være noen brudekjolesalg i Oslo som selger Pronovias kjoler? Kristins Brudesalong hadde ikke strl min
Catzy Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Butikken Brudekjolen (ved Egertorget) selger Pronovias. http://www.brudekjolen.no/ Catzy
Gjest lykkelig gift Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Hei, hvilken Pronovias kjole er du ute etter? Og hvilken størrelse....? Kanskje jeg kan hjelpe deg:) Livet er herlig som nygift:)
kitekatt Skrevet 17. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2005 Hei, hvilken Pronovias kjole er du ute etter? Og hvilken størrelse....? Kanskje jeg kan hjelpe deg:) Livet er herlig som nygift:) ← Er ute etter Pronovias Tapiz eller Trono i strl. 38. Ikke kritthvit, men eggeskall/ ivory/ light gold. Kan du hjelpe meg?
Boogie Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Christiane brudesalong på Tjøme, skal ha brudeshow med salg på Oslo Plaza 24. september. Skal ha salg i butikken på Tjøme i oktober. Hun fører vel ikke pronovias tror jeg. Husker ikke helt. Ville iallefall bare nevne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå