Gå til innhold

Får influenserne for lite annerkjennelse?


Gjest Passpartou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte le, uten at jeg faktisk går inn på artikkelen. Ler av overskriften, tenk hvor mye jeg kunne ledd av innholdet, men jeg er teit, og prøver å unngå 'influensere' så langt det lar seg gå. 

Hvor hardt kan det være, virkelig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa

Jeg misliker denne yrkesgruppen sterkt, men jeg forstår det kan være tøft. Bruke seg sjøl og sitt privatliv for å selge reklame. Det blir en slags prostutisjon i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou
Adara skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte le, uten at jeg faktisk går inn på artikkelen. Ler av overskriften, tenk hvor mye jeg kunne ledd av innholdet, men jeg er teit, og prøver å unngå 'influensere' så langt det lar seg gå. 

Hvor hardt kan det være, virkelig?

Står jo i artikkelen at det er 12-13 timers arbeid hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite anerkjennelse? Det ligger vel i deres narsissistiske natur at det aldri kan blir nok anerkjennelse. Det er et tulleyrke. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er tøft å photoshop’e vekk dobbelthake og appelsinhud dag ut og dag inn. Ikke rart de blir slitne.

Anonymkode: adffd...87a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influensere får altfor mye anerkjennelse, og verden er altfor ukritisk til det som blir delt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fy f…. det verste er disse tåpelige «danse»videoene, hvor de vipper litt på hoftene og vifter med hendene i takt til musikken. Skjønner det er hardt. Ballettdansere har ingenting å klage på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Influensere får altfor mye anerkjennelse, og verden er altfor ukritisk til det som blir delt. 

Nettopp!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars folk.. herregud 🤮

Anonymkode: 56ab1...479

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passpartou skrev (8 minutter siden):

Står jo i artikkelen at det er 12-13 timers arbeid hver dag.

Ja for denne gjengen er kjent for å snakke sant. De mener sikkert det er jobb å se på netflix

Anonymkode: 94107...f05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite anerkjennelse?? Tuller du?? De driver et reklamebyrå frivillig der de selger seg selv og livet sitt og noen dårlige produkt som de ikke bruker selv en gang - hva pokker?? Hvorfor skal de ha mer anerkjennelse enn en vanlig arbeider i gata? 

Hva skal de ha mer anerkjennelse for? For at de jobber hardt med anoreksien sin - eller de er jo «naturlig tynne» og spiser sååå mye🙈 Det værste er at store firma trekker frem desse spiseforstyrrede personene og lar de fronte sine merker. Har du noen gang sett en influencer spise? Stort sett er det bilde av fancy mat, sponset av et ismerke (aldri sett de faktisk spise den isen....) eller en kaffe av fancy merke i hånden. Kaffe tror jeg nok set går mye av😉😉

Nei, anerkjennelse for å være sponset i hue og rævva herfra til månen tror jeg jaggu de går nok av!

Anonymkode: c5c74...9e7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok det kan være hardt. Man blir offentlig person ved å være "seg selv" og det tar mye å skape innhold til folk. Hun sier det er en mye vanskeligere jobb " enn hun hadde trodd" , så det er nok mange som tenker at det er bare å ta ett bilde og man er ferdig. Men det er selvsagt mer jobb bak det. 
MEN!! I forhold til andre jobber, som er endel vanskeligere, kan de nok ikke klage så alt for mye. 

Anonymkode: 9b931...c26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rååååsa said:

Jeg misliker denne yrkesgruppen sterkt, men jeg forstår det kan være tøft. Bruke seg sjøl og sitt privatliv for å selge reklame. Det blir en slags prostutisjon i mine øyne. 

Har mer respekt for prostituerte enn influensere😅

Anonymkode: 6e199...aca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har mer respekt for prostituerte enn influensere😅

Anonymkode: 6e199...aca

Ja, det har jeg også. Mye mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner det er sjokk å oppdage at det tar mer tid å legge ut 50 perfekte bilder på insta hver dag, enn å knipse noen tilfeldige løpet av en uke, sånn som oss andre med vanlig jobb gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rampelyset har alltid vært beintøft. Kanskje er influencer-bransjen ekstra ille enn de andre underholdningsbransjene men ingen av dem er noe for sarte sjeler. 

Men jeg synes influencerene og deres ukritiske holdning til reklame, bruk av skjult reklame og eksponering av barn gjør at jeg ikke har så mye respekt for yrket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det tøft å være selvstendig næringsdrivende! Det krever masse jobbing og variable inntekter. Ekstra ille er det for den som velger å selge seg selv som produkt, da har man jo liksom aldri fri, for man er jo seg selv 24/7. Ulempen er at man blir veldig selvsentrert og forventer at alle andre må forstå hvilken viktig jobb man gjør og at man blir fryktelig sliten av å være sentrum for alt man foretar seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...