Gå til innhold

Bilder på tinder, menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke Tinder, men ville først og fremst lurt på hva det er hun prøver å skjule, og hvorfor. Noe godt tegn er det ihvertfall ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo til og med damer som ikke tør vise seg usminket,  så filterbilder blir liksom enda et hinder for å møte mannen.  "Hva om han ikke synes jeg ligner på bildene mine?" 

Punkt 1. Ha bilder som ligner deg. 

Punkt 2. Lign på bildene dine. 

Hvis ikke, sats på ølbriller, eller smør vaselin på brillene hans. 

Anonymkode: 73b81...4c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis ikke, sats på ølbriller, eller smør vaselin på brillene hans. 

Anonymkode: 73b81...4c4

Brillene? Tror hun dater en NERD?!

Anonymkode: 7257b...1ef

Skrevet

Det er viktig å fremstå glansende mens virkeligheten er "hjelp jeg løper bortvekk". 

Skrevet

Synes det er mer positivt med normale bilder av folk. Bildet i seg selv trenger ikke å være supert, altså sykt bra bilde av vedkommende, jeg liker mer ærlige bilder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (9 timer siden):

Men det kommer også veldig an på hvilke filtrer man bruker. Er det snakk om bilder som gjør at man ser nesten ut som en baby eller er det snakk om filtrer som bare forsterker noen farger?

Det er kun svart/hvitt filter! Ører og slikt kan jeg bruke når jeg tar bilder med tantebarnet mitt, men de har jeg ikke på tinder! 

Anonymkode: 45177...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! For å svare alle så er det kun svart-hvitt filter og jeg har 3 med og 6 uten! ;) 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er kun svart/hvitt filter! Ører og slikt kan jeg bruke når jeg tar bilder med tantebarnet mitt, men de har jeg ikke på tinder! 

Men da er det ikke noe galt med filtrene, deilig å ha litt variasjon

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 20.02):

Stemmer virkelig ikke! Ute etter kjæreste! 

Er du en av de brødhuene som er ute etter noe seriøst men sitter med utringing på et par bilder og miniskjørt på et annet så du roper knull meg og det fleste gutter tenker at du er et skikkelig billig og godt knull? Jeg ser endel av de inne på tinder å lurer innimellom på om de er samme typen som poster endel her fordi de ikke møter bra folk og til stadighet er der å man skjønner at shit du får matcher. 

Anonymkode: 4e2df...1a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 1.36):

Ts her! For å svare alle så er det kun svart-hvitt filter og jeg har 3 med og 6 uten! ;) 

Skjønner fortsatt ikke vitsen med filter, noe som må skjules? 

Filet er noe man kan bruke i snap for gøy når man allerede er blitt kjent og sett hverandre enten live eller på videochat. 

Anonymkode: be70b...a42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/17/2021 at 12:05 AM, Morten1 said:

Synes det er mer positivt med normale bilder av folk. Bildet i seg selv trenger ikke å være supert, altså sykt bra bilde av vedkommende, jeg liker mer ærlige bilder. 

Enig i dette. En del har for bra bilder, ser man nesten ut som en proff modell på bildene sveiper jeg til venstre. Jeg kan liksom ikke helt se for meg at slike bilder er representative. Det blir en balansegang, se bra ut uten at det blir prinsesseaktig.

Anonymkode: 28e16...689

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame da, men jeg har ikke sminke engang på et par av bildene. Får masse likes likevel. Mange menn har filter, jeg sveiper dem venstre.

Anonymkode: f7795...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er du en av de brødhuene som er ute etter noe seriøst men sitter med utringing på et par bilder og miniskjørt på et annet så du roper knull meg og det fleste gutter tenker at du er et skikkelig billig og godt knull? Jeg ser endel av de inne på tinder å lurer innimellom på om de er samme typen som poster endel her fordi de ikke møter bra folk og til stadighet er der å man skjønner at shit du får matcher. 

Anonymkode: 4e2df...1a0

😂 Nei, har verken dyp utringning eller miniskjørt på noen av mine bilder! Har shorts på 2, men det må no være lov! 

Skrevet

Filter er som å skyte seg selv i foten hvis man er ute etter å bli kjent med noen. Kan ikke ta med filtre på møte .. er det ikke bedre at vedkommende liker deg uten filter så har du ingenting å skjule når dere møtes. 

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet

jeg tar også rett til venstre når jeg ser filterbilder. 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er dame da, men jeg har ikke sminke engang på et par av bildene. Får masse likes likevel. Mange menn har filter, jeg sveiper dem venstre.

Jeg skal innrømme at jeg aldri har sett en eneste mann med filter på bildene sine, og jeg har sveipet MYE i Oslo. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (16 minutter siden):

Jeg skal innrømme at jeg aldri har sett en eneste mann med filter på bildene sine, og jeg har sveipet MYE i Oslo. 

Merkelig, for jeg sveiper i samme området og har sett mange. Både fargefilter, svart/hvitt, dyreører, skrift i ansiktet, "gammelt bilde" osv. Aldersgruppen jeg sveiper er 32-42.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Merkelig, for jeg sveiper i samme området og har sett mange. Både fargefilter, svart/hvitt, dyreører, skrift i ansiktet, "gammelt bilde" osv. Aldersgruppen jeg sveiper er 32-42.

Jeg sveiper i gruppen 28-37 :P 

Skrevet (endret)
Blått skrev (1 time siden):

Det har jeg med det ser latterlig dumt ut med hunde nese og ører og disney figurer og bambi... nei ser så lite mandig ut... og det var ganske mange mannfolk med det for 2 -3 år siden men nå har de fleste tatt til vettet og kuttet det ut heldigvis..men ser en og annen fortsatt. 

Endret av Bente1234
Skrevet
2 minutter siden, Bente1234 said:

Det har jeg med det ser latterlig dumt ut med hunde nese og ører og disney figurer og bambi... nei ser så lite mandig ut... og det var ganske mange mannfolk med det for 2 -3 år siden men nå har de fleste tatt til vettet og kuttet det ut heldigvis..men ser en og annen fortsatt. 

Hahaha er så evig takknemlig at jeg ikke har sett en eneste av dem. 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...