Gå til innhold

Sexleketøy for ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jentegutt skrev (5 timer siden):

okey mye mulig, selv har jeg alt fra vibratorer, dildoer og fleshlight, har liksom ikke tenkt tanken at det var noe galt, men så er jeg nok litt sær også da 😂

Nei ikke noe galt og mulig jeg bare er litt utdatert som har fått inttrykk av at det er/har vært litt tabu. Samboer er typen som er åpen for det meste og syns egentlig det er rart han aldri har ytret ønsker om sexleketøy spesielt for ham. Kun opptatt av meg. Men vet jo han hadde elsket det. Så satser på det blir en fin overraskelse🙂

Om jeg hadde tenkt det var rart eller sært selv eller trodde han ville syntes det, så hadde jeg jo neppe turt å gi ham en sånn gave;)

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei ikke noe galt og mulig jeg bare er litt utdatert som har fått inttrykk av at det er/har vært litt tabu. Samboer er typen som er åpen for det meste og syns egentlig det er rart han aldri har ytret ønsker om sexleketøy spesielt for ham. Kun opptatt av meg. Men vet jo han hadde elsket det. Så satser på det blir en fin overraskelse🙂

Om jeg hadde tenkt det var rart eller sært selv eller trodde han ville syntes det, så hadde jeg jo neppe turt å gi ham en sånn gave;)

Anonymkode: 592dc...9fc

Det blir sikkert kjempefint, kos dere❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mer anale leker? Penisring? Du sier han er stor, mulig du må kjøpe en fleshlight tilpasset det, mange billige er både korte og for trange. Diverse glidemidler, massasjeolje, bondagetape, ? 

Anonymkode: dce8a...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-14 den 2.02):

Samboer og jeg elsker å sprite opp sexlivet med sexleketøy innimellom. Til 30-årsdagen min fikk jeg en eske med masse sexleketøy for damer. Sånn typisk ulike typer vibratorer, butterfly, dildo, kostyme++. Sikkert for mange tusen kroner. Kjekkeste gaven! Nå vil jeg gjøre noe tilsvarende for ham og sjekker ut sexleketøy for menn. Er åpen for alt, men syns det er vanskelig å velge fordi det fortsatt er litt tabu å prate om sexleketøy for menn. Det er liksom bare kvinner som får lov å bruke vibrator. ‘Sjømannsbrud’ er for single stusselige menn. Men vi fantaserer ofte om å ha med en kvinne for trekant, og jeg tenker heller noe slik kunne vært pirrende. Noen menn som kan svare på hva de hadde likt og hatt her? Og noen kvinner som vet hva menn hadde likt?

Legger ved link til inspirasjon:

https://www.sinful.no/catalogsearch/result/?q=realistisk+sexleketøysrens

Snuser litt på sånn Fleshlight som skal simulere oralsex. Jeg er nemlig elendig på å gi mannen oralsex fordi han er så stor. Blir så fort sliten i kjeven og kommer borti med tennene🙈 Vi bare ler av det, men vet han nok innerst inne savner mer av det. Så hadde en slik vært en morsom gave, eller blir det bare teit? Kanskje til og med en fornærmelse som at jeg ikke gidder, så da må han ha en sånn som tar jobben? 

Dere tenker sikkert at jeg jo bare kunne spurt ham selv om hva han likte. Men han er ganske smart, så da er jeg redd han ville fattet mistanke om jeg plutselig spurte ham om sexleketøy rett før burdagen😄

Anonymkode: 592dc...9fc

Wow hvordan skal dere klare å gjemme vekk dette lageret så ikke de går og vifter med lekesakene på skolen når dere får unger etterhvert?

Anonymkode: f4d36...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange verktøy der ute som man kan leke med, men jeg synes at ei tilstedeværende dame som ikke bare gir sex fordi jeg liker det, men at hun gjør det like mye for sin egen del er bedre enn alt annet. Når lidenskapen får være på dagsorden ja da trenger jeg som mann lite annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Wow hvordan skal dere klare å gjemme vekk dette lageret så ikke de går og vifter med lekesakene på skolen når dere får unger etterhvert?

Anonymkode: f4d36...a26

Hørt om lås? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 13.12):

Wow hvordan skal dere klare å gjemme vekk dette lageret så ikke de går og vifter med lekesakene på skolen når dere får unger etterhvert?

Anonymkode: f4d36...a26

Vi har barn:) Og for å si det enkelt, så har vi en svært god og trygg løsning på akkurat dem problematikken. Ingen barn som vil vokse opp med ubehagelige ‘traumer’ her i hus;)

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 9.57):

Hva med mer anale leker? Penisring? Du sier han er stor, mulig du må kjøpe en fleshlight tilpasset det, mange billige er både korte og for trange. Diverse glidemidler, massasjeolje, bondagetape, ? 

Anonymkode: dce8a...b90

Det med størrelse hadde jeg ikke tenkt over🙈 Men ser de fleste fleshlightene (jeg har sett på) rommer minst 20 cm og er tøyelige, så det skal nok gå greit.

De andre tingene du nevnte har vi allerede en del av fra før (fra gaveesken min;) Men takk for tips❤️

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 13.06):

Mye av dette er om ikke helt ubrukelig så ihvertfall ubrukelig. Du kan gjerne teste, men forvent ingen overentusiasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Mye av dette er om ikke helt ubrukelig så ihvertfall ubrukelig. Du kan gjerne teste, men forvent ingen overentusiasme.

Har du testet selv eller noen du kjenner godt med masse erfaring siden du påstår så bastant at det er helt ubrukelig?! Flere her har jo gode erfaringer med sexleketøy for menn🙂 Takker for tips, men vil altså vite om du vet dette helt sikkert fordi du faktisk har prøvd det..

Anonymkode: 592dc...9fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell på Fleshlighten som liksom skal simulere suging og de andre. Innlegget har ulike riller, men det eneste som gir assosiasjoner til oralsex er at åpningen er formet som en munn. Fleshlight er bra, men ikke tenk at det skal være noe i nærheten av suging. 

Jeg anbefaler et par penisringer i ulik størrelse, en buttplugg (ikke veldig stor om han ikke har erfaring) eller en analvibrator, og en sleeve heller enn en fleshlight. Fleshlight er ganske stor og den har et hardt "skall" som gjør at det kan være litt vrient å holde om du har små hender, samt at du ikke kan variere presset på samme måte som med en vanlig sleeve - det siste der er noe som gjør opplevelsen så mye bedre for ham at en hvilken som helst fleshlight ikke kan konkurrere. Da er det du som runker ham, men samtidig en helt annerledes opplevelse. Om han synes anal stimulering er godt kan jeg ikke anbefale strap-on nok. Superdigg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du testet selv eller noen du kjenner godt med masse erfaring siden du påstår så bastant at det er helt ubrukelig?! Flere her har jo gode erfaringer med sexleketøy for menn🙂 Takker for tips, men vil altså vite om du vet dette helt sikkert fordi du faktisk har prøvd det..

Anonymkode: 592dc...9fc

Hadde vel ikke sagt det om jeg ikke har prøvd. 

Doolittle skrev (3 minutter siden):

Det er ingen forskjell på Fleshlighten som liksom skal simulere suging og de andre. Innlegget har ulike riller, men det eneste som gir assosiasjoner til oralsex er at åpningen er formet som en munn. Fleshlight er bra, men ikke tenk at det skal være noe i nærheten av suging. 

Jeg anbefaler et par penisringer i ulik størrelse, en buttplugg (ikke veldig stor om han ikke har erfaring) eller en analvibrator, og en sleeve heller enn en fleshlight. Fleshlight er ganske stor og den har et hardt "skall" som gjør at det kan være litt vrient å holde om du har små hender, samt at du ikke kan variere presset på samme måte som med en vanlig sleeve - det siste der er noe som gjør opplevelsen så mye bedre for ham at en hvilken som helst fleshlight ikke kan konkurrere. Da er det du som runker ham, men samtidig en helt annerledes opplevelse. Om han synes anal stimulering er godt kan jeg ikke anbefale strap-on nok. Superdigg!

Da er det dårlig om det ikke er i nærheten av suging. For det mange damer ihvertfall klarer å få til av suging er på ingen måte noen kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er mye flinkere til å suge enn de fleste damer (I guess we'll never know), men jeg har aldri vært borti ei dame som var skikkelig dårlig til å suge. 

Jeg synes du skal gå og trolle et annet sted, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (9 minutter siden):

Det er ingen forskjell på Fleshlighten som liksom skal simulere suging og de andre. Innlegget har ulike riller, men det eneste som gir assosiasjoner til oralsex er at åpningen er formet som en munn. Fleshlight er bra, men ikke tenk at det skal være noe i nærheten av suging. 

Jeg anbefaler et par penisringer i ulik størrelse, en buttplugg (ikke veldig stor om han ikke har erfaring) eller en analvibrator, og en sleeve heller enn en fleshlight. Fleshlight er ganske stor og den har et hardt "skall" som gjør at det kan være litt vrient å holde om du har små hender, samt at du ikke kan variere presset på samme måte som med en vanlig sleeve - det siste der er noe som gjør opplevelsen så mye bedre for ham at en hvilken som helst fleshlight ikke kan konkurrere. Da er det du som runker ham, men samtidig en helt annerledes opplevelse. Om han synes anal stimulering er godt kan jeg ikke anbefale strap-on nok. Superdigg!

Takk for gode råd&tips! Ble litt mer skeptisk til fleshlighten nå😅

Han liker analstimulerimg og tror faktisk han kunne likt å bli tat med strap-on😄 Men spørs om jeg hadde fikset det rollebytte selv😆

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for gode råd&tips! Ble litt mer skeptisk til fleshlighten nå😅

Han liker analstimulerimg og tror faktisk han kunne likt å bli tat med strap-on😄 Men spørs om jeg hadde fikset det rollebytte selv😆

Anonymkode: 592dc...9fc

Det er bare en måte å finne det ut på. Noen liker det ikke, andre får et kjempekick og digger det. Umulig å vite uten å prøve. Det verste som kan skje er at en eller begge ikke synes det er noe særlig, og da er det jo bare å ikke gjøre det igjen. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (6 minutter siden):

Mulig du er mye flinkere til å suge enn de fleste damer (I guess we'll never know), men jeg har aldri vært borti ei dame som var skikkelig dårlig til å suge. 

Jeg synes du skal gå og trolle et annet sted, jeg.

Var den til meg?! I løpet av hele min fartstid på kg er det første gang jeg har blitt tatt for å være et troll😳 Men ønsker jo nå sikkert forståelig nok å være mest mulig anonym.

Min kjære syns ikke jeg er dårlig å suge, men føler jeg er de selv fordi jeg lett blir stram i kjeven og syns det er anstrengende og ubehagelig å holde borte tenner🙈

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var den til meg?! I løpet av hele min fartstid på kg er det første gang jeg har blitt tatt for å være et troll😳 Men ønsker jo nå sikkert forståelig nok å være mest mulig anonym.

Min kjære syns ikke jeg er dårlig å suge, men føler jeg er de selv fordi jeg lett blir stram i kjeven og syns det er anstrengende og ubehagelig å holde borte tenner🙈

Anonymkode: 592dc...9fc

Ser nå at kommentaren din kanskje var beregnet på Hr.Aktiv;)

Anonymkode: 592dc...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var den til meg?! I løpet av hele min fartstid på kg er det første gang jeg har blitt tatt for å være et troll😳 Men ønsker jo nå sikkert forståelig nok å være mest mulig anonym.

Min kjære syns ikke jeg er dårlig å suge, men føler jeg er de selv fordi jeg lett blir stram i kjeven og syns det er anstrengende og ubehagelig å holde borte tenner🙈

Anonymkode: 592dc...9fc

Den var til Hr. Aktiv, ikke til deg. Du er sikkert flink om kjæresten din sier det. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...