Gå til innhold

jeg holder på å miste grepet


Gjest Lifewillneverbethesame

Anbefalte innlegg

Din historie er ikke unik, dessverre. Det eneste du bør være glad for, er at det ikke er barn inne i bildet.

Kjenner en kvinne som har holdt på slik i snart 20 år, og utnyttet en mann på det aller værste.

De ble sammen da hun var 14 år, så var det slutt et år, sammen et år, slutt osv. De fikk et barn, hun kastet han ut, tok han inn igjen, giftet seg, fikk et nytt barn osv. Det er nå 5 år siden de ble skilt, men hun holder på slik enda, selv om hun har ny samboer og nytt barn. Og han lar seg lokke og lure.

Kom deg vekk og hold deg borte for alltid :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Yvette_*

"Det er helt sant at det jeg sier er min side av saken, men noen annen kan jeg ikke fortelle. Jeg er meg. Så får alle de andre være seg selv. Det er flere ting jeg kunne fortalt som jeg synes er urettferdig og vondt.

Som feks.

Sist gang jeg ble dumpet (også via MSN, på min egen fødselsdag) så ble vi sammen igjen etter to måneder. Jeg sitter idag med en slags følelse av at da var det noe hun "trengte", fordi hun ble regelrett truet med å bli kastet ut av sine foreldre.

Men alikevel virket alt veldig fint og flott etterpå - helt til sommeren kom, jeg hadde brukt det jeg hadde av sparepenger på innbo til oss og bil for henne. Når jeg begynte få behov, så var alt på tverke igjen og starten av den dumpingen jeg innledningsvis fortalte om.

Siden jeg skrev dette innlegget så har vi vært sammen igjen ved et par anledninger. Hun ringer fremdeles, jeg greier ikke si nei. Jeg sitter med en følelse av at hun kan gjøre alt hun vil, jeg derimot må innvilges tillatelse for å ha behov eller ønsker.

Jeg orker ikke mer, men greier søren meg ikke la være. "

Sånn det ser ut her, LAR du deg jo "misbruke". Så slutt å legg skylden på henne, du har faktisk mye av skylden selv. Om du slutter å ta telefonen når hun ringer, slutter å møte henne når -hun- vil det, så vil du ikke ha dette problemet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USj, vet så veldig godt hvordan det er..

Typen min forsvant med ei anna jente ved juletider, bare pga bagateller mellom oss.

VI hadde hangt sammen i flere år, aldri vært ordentlig sammen, men veldig gode venner. Var alltid han jeg hadde på en måte.

Han elska meg nok høyere enn jeg ante, han ville det skulle bli mer seriøst, jeg var for naiv..

Da jeg så han med ei anna ei på en fest, jeg holdt på å knekke. SÅ mange ganger han hadde sagt hvor høyt han elska meg..

Men jeg kan takke meg sjøl, jeg 'misbrukte' tilliten hans. Jeg tok det som en selvfølge at han var der, han ble en reserveløsning..

Jævli slemt av meg.

Å når det da endelig gikk opp for meg at han faktisk var mannen i mitt liv.. så var det for seint :grine: Han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre, å nekter for at det noen gang har vært noe mellom oss, enda så mange ganger han sa han elska meg over alt..

HAATER HATER HATER kjærlighet.. aner ikke hva jeg skal jeg gjøre. Han er den ENESTE jeg vil ha :murvegg: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...