Gå til innhold

Hvorfor legger du ut innlegg på instagram?


Gjest DEN NAKNE GARTNER

Anbefalte innlegg

Har kun ein konto med kun fokus på turbileter. Hatt den sidan 2011ish, så synes det er kjekt kunne å sjå tilbake til turane ein har gjort opp igjennom, samt eg går dei som regel åleine so då er det kjekt å vise nokon kva eg gjer på. Har knappe 300 følgere so er hovedsakleg familie/venner/bekjente, so er no kjekt med respons frå dei, men ikkje livsviktig. Viktigste er at eg likar biletet godt.

Gleden med å dele eitt fint bilde av turen ein ellers kanskje har knipsa 20 av (men so aldri ellers ville blitt rydda opp i eller vist fram frå mobilalbumet) er og den andre store motivasjonen til å dele bilete. 

Brukar ellers lite med hashtagger og liker kun andre sine bileter so eg oppriktig synes er fine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kittyfox skrev (På 14.7.2021 den 0.07):

Har 3 kontoer. En privat (legger sjeldent ut noe), en strikkekonto, og en hagekonto. Har de to hobbykontoene fordi jeg liker å dyrke interessen sammen med andre som liker det samme :) får tips, råd og kan finne inspirasjon 

Skål for hagekontoer!

Jeg har også tre kontoer. Hvorav to er for hobbyer og jeg vier mest tid til hagekontoen. 
Jeg deler bilder for å inspirere andre og for å lære bort kunskap. 
Jeg har lært forferdelig mye om hage fra IG og inspirasjonen derifra hjelper meg å bygge egen hage.

Legger også ut fordi det er gøy å bygge kontaktnett med likesinnede og har fått flere venner på ig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg legger ut bilder jeg synes er fine. Her er det ingen bilder av meg på kontoen. Jeg legger ut bilder av hagen, soloppgang/solnedgang, litt interiør og gjerne av havet. Altså kjedelige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som personlig trener, coach og ernæringsveileder. Bruker kontoen min til å (forhåpentligvis) inspirere og spre kunnskap. Gjøre trening og kosthold ENKLERE. Har selv vært gjennom to-sifra antall år med spiseforstyrrelser og tvangspreget trening - gått ned (og opp igjen) i sum 80+ KG ila 12 år… er ENDELIG frisk igjen, dog har jeg utfordringer mtp PTSD og depresjon. Men forholdet mitt til kosthold og trening har ALDRI før vært så bra som det er - og uten det hadde jeg neppe stått såpass godt i det med de andre utfordringene jeg har. Dette er bakgrunnen til,at jeg ønsker å kunne spre noe av min erfaring og kunnskap videre. :) har dogmikke fortalt alt dette i ett og samme innlegg. Deler mest «saklige» ting uten å brette ut livshistorien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...