AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Har hatt spiral (Minerva) siden august 2015. Aldri hatt noe ubehag av noe slag. Skiftet spiral i mai 2020. Ingen ubehag. Var hos gyn i beg av juni. Alt bra med eggstokker, livmor og spiral. Den siste uken har jeg av og på kjent murring/ubehag i området ved eggstokker/livmor. Begynte som EL ubehag, sitter nå som et belte over området. Ikke veldig mye ubehag, men har jo ikke kjent det før. Satte inn samme merke spiral som jeg hadde. Har hatt mye blank utflod i dag om det har noe å si. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 86b90...f62
bluedot Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Jeg synes at dette høres ut som noe så enkelt som eggløsning. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har hatt spiral (Minerva) siden august 2015. Aldri hatt noe ubehag av noe slag. Skiftet spiral i mai 2020. Ingen ubehag. Var hos gyn i beg av juni. Alt bra med eggstokker, livmor og spiral. Den siste uken har jeg av og på kjent murring/ubehag i området ved eggstokker/livmor. Begynte som EL ubehag, sitter nå som et belte over området. Ikke veldig mye ubehag, men har jo ikke kjent det før. Satte inn samme merke spiral som jeg hadde. Har hatt mye blank utflod i dag om det har noe å si. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 86b90...f62 Cyster på eggstokkene? Vanlig bivirkning ved hormonspiral. Anonymkode: faf66...b82
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Cyster på eggstokkene? Vanlig bivirkning ved hormonspiral. Anonymkode: faf66...b82 Ville ikke det vært synlig hos gyn for 6 uker siden? Anonymkode: 86b90...f62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå