Gå til innhold

Dreit i buksa i dag.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis var jeg i skogen, men herregud det var ubehagelig å løpe til utedassen med bæsj i trusa. Måtte fise, men kjente at det kunne være noe mer på lager. Tok sjansen og ja det var litt poop forran fisen. 

Så da ble det utedasstur, lite i vann sammen med klegg og kommando resten av dagen. Er 40 år og kom på hvordan det var å drite seg ut som barn i dag. Kjente igjen barndomsminnene. Har du bæsjet deg ut i voksen alder?

Anonymkode: 5aa91...a50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten gjort det 😅 jeg har IBS, å en gang vi var på biltur hadde jeg vel fått i meg noe jeg ikke tålte, å jeg måtte på do MED EN GANG! Samboer vrengte bilen inn på nærmeste lomme som heldigvis var rasteplass. Jeg er ingen fan av rasteplasser, men der satt jeg gledelig i en halvtime den gangen. Hadde den rasteplassen kommet 5 min senere tror jeg nok at jeg måtte huket meg ned utenfor bilen. 

Anonymkode: ea85c...46c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har nok skjedd oss alle. Ikke kjenn på skammen. Egentlig er det rart at det ikke går galt oftere …

Anonymkode: 38038...92b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en dame som eksploderte i en busslomme. Kjørte forbi igjen senere på dagen og det var fortsatt en imponerende mengde liggende igjen der. Jeg har alltid bøtte i bilen jeg, sånn i tilfelle. 

Anonymkode: 66d3f...ceb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg så en dame som eksploderte i en busslomme. Kjørte forbi igjen senere på dagen og det var fortsatt en imponerende mengde liggende igjen der. Jeg har alltid bøtte i bilen jeg, sånn i tilfelle. 

Fortell mer. Når skjedde det? Hvem var til stede? Hva var reaksjonene? Hva ble utfallet? Etc.

Anonymkode: 34b26...cbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortell mer. Når skjedde det? Hvem var til stede? Hva var reaksjonene? Hva ble utfallet? Etc.

Anonymkode: 34b26...cbb

Jeg kjørte bare forbi. Stoppet ikke og glodde på stakkaren. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja bæsja skikkelig på meg når jeg var på jobb, måtte bare hive trusa i bosset, ble gående truseløs den dagen😂glemmer det aldri

Endret av jentegutt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har nok skjedd oss alle. Ikke kjenn på skammen. Egentlig er det rart at det ikke går galt oftere …

Anonymkode: 38038...92b

Absolutt ikke. Jeg har heldigvis kontroll på fiseringen. 

Anonymkode: 060db...23e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke. Jeg har heldigvis kontroll på fiseringen. 

Anonymkode: 060db...23e

jaja en dag😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har alltid bøtte i bilen jeg, sånn i tilfelle. 

Så du kjører alltid rundt med en dritebøtte i bilen? +1 til deg for det

Anonymkode: e6d80...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Har en bøtte ved siden av stolen på jobb. Plutselig er jeg veldig glad for at den er der. 

Vanlig å drite på seg på kino siden kan ikke pause filmen. Men det er så mørkt så folk legger ikke merke til det. Derfor jeg alltid kjøper popkorn 

Anonymkode: 19569...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...