Gå til innhold

Anbefaling av tannlege i Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å bytte tannlege da jeg ikke er helt fornøyd med min forrige. 

Han var både dyr og følte meg ikke så godt ivaretatt som pasient der. Er det noen som har en anbefaling til meg?

Jeg har litt tannlegeskrekk og vil helst komme til en som ikke stresser seg gjennom en undersøkelse.

Anonymkode: f26ca...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hege Lillehammer på Colosseum-klinikken ved nathionaltheatret. Superflink, vennlig, rolig, og topp moderne klinikk. Beste tannlegen jeg har vært borti. Har nesten kurert min tannlegeskrekk ❤️ Eller i allefall gjort at jeg ikke er like redd for tannlegen lenger. 

Anonymkode: 282c6...cf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 23.51):

Hege Lillehammer på Colosseum-klinikken ved nathionaltheatret. Superflink, vennlig, rolig, og topp moderne klinikk. Beste tannlegen jeg har vært borti. Har nesten kurert min tannlegeskrekk ❤️ Eller i allefall gjort at jeg ikke er like redd for tannlegen lenger. 

Anonymkode: 282c6...cf0

Takk for tips! Er det lov å spørre om hvor sånn ca i prisklasse hun ligger? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 0.00):

https://orisdental.no/klinikker/rommen/

Tannlege Sarwat Malik.

Utrolig flink og håndterer tannlegeskrekk som en proff. Føler meg alltid trygg hos henne.

Anonymkode: 5419a...c45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

https://colosseumklinikken.no/priser/

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

https://orisdental.no/om-oss/prisliste/

Anonymkode: e0c69...2a9

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Nydalen tannlegesenter.

Alle der får veldig gode anmeldelser - og får inntrykk av at de er veldig flinke på tannlegeskrekk. 

AnonymBruker
Skrevet
Fløff skrev (55 minutter siden):

Jeg er superfornøyd med Nydalen tannlegesenter.

Alle der får veldig gode anmeldelser - og får inntrykk av at de er veldig flinke på tannlegeskrekk. 

Takk for tips! Det er ikke så langt unna der jeg bor, så det kan godt hen de jeg ender opp med å bestille time der :)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips! Det er ikke så langt unna der jeg bor, så det kan godt hen de jeg ender opp med å bestille time der :)

Sjekk på legelisten også, det er noen av dem som får særlig mye positive tilbakemeldinger fra folk med supertannskrekk.

Du kan også be om å få Sobril om du er ganske nervøs, og Valium om du trenger en real knockout. De har det der.

Både jeg og mannen er veldig fornøyde - jeg går der relativt nå for tiden pga litt forskjellig type arbeid som må gjøres. Og de gjør det meste for å tilrettelegge uten å bli oppgitte i det hele tatt.

Jeg har trengt endel ekstra tilrettelegging pga sykdom (som krever mer for dem), men de er supersnille. 

Jeg går til Pål. 

Får også et godt inntrykk av Smil som er rett ved t-banen, men har aldri prøvd dem selv. 

Endret av Fløff
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til ei som heter Henriette på tannlegesenteret på byporten. Hun er veldig rolig, blid og flink. De ligger nok sånn midt på treet prismessig tror jeg.

Er spesielt fornøyd med at de har gode åpningstider og praktisl beliggenhet for min del i alle fall. 

Anonymkode: 8f8ee...c48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg går til ei som heter Henriette på tannlegesenteret på byporten. Hun er veldig rolig, blid og flink. De ligger nok sånn midt på treet prismessig tror jeg.

Er spesielt fornøyd med at de har gode åpningstider og praktisl beliggenhet for min del i alle fall. 

Anonymkode: 8f8ee...c48

Takk for godt tips! :) Jeg så at de bare hadde bra anmeldelser så det lover godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...