Gå til innhold

Arr etter selvskading!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 3 år siden sist jeg skadet meg, og kommer aldri til å gjør der igjen, jeg blir kvalm av å se på armen min.. det er ikke meg, og jeg angrer noe så sykt. Nå vil Jeg ha det vekk, jeg aldri tørr å gå uten genser, selv om det er 30 grader ute.😞

er det noen her som har gjort noe med det? Finnes det noe som faktisk funker? Kan jeg bestille time hos en lege for å snakke med han om det, så kanskje han kan henvise meg en plass? 🤷🏼‍♀️Føler jeg kaster bort tiden til legen om jeg bestiller en time for dette.. 

Anonymkode: 3551b...998

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått gjort noe med det enda så det kan jeg ikke si noe om, men jeg bruker en selvklebende beige bandasje som synes veldig lite. Det er faktisk svært få som har sagt noe rundt det. 

Jeg synes ikke du skal tenke at du kaster bort legens tid. Det er jo et medisinsk spørsmål forårsaket av en sykdom. Jeg vet ikke hvor grove arr du har, men jeg har tenkt på tatovering. Det tror jeg kan bli bra!

Anonymkode: 35055...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Kan du legge ut bilde av arrene?

Anonymkode: 613fa...d4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du legge ut bilde av arrene?

Anonymkode: 613fa...d4e

Nei, har ikke så lyst til det 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Gå til hudlege først 

Anonymkode: 26c40...a1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gå til hudlege først 

Anonymkode: 26c40...a1a

Må legen henvise meg til hudlege?:) 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så veldig mye å gjøre med. Jo, du kan dra til hudlege for å se hva som kan gjøres, men ofte erstattes jo arr med arr om det skal endres noe. Du vil aldri ha slett hud igjen.

Anonymkode: edfd8...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...