AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er litt ustø på Snapchat da jeg ikke bruker det så ofte. Men har noen i familien som jeg er venn med og disse er jeg livredd for at jeg skal sende feil snap til... Feks kan jeg avtale et sextreff eller sender bilder til en ff og vil helst unngå at disse blir feilsendt til andre. Er det en funksjon som kan gruppere feks familie, hobbyer, sexvenner etc slik at en ikke uforvarende sender til feil mottager i farta? Takknemmelig for seriøse svar 😉 Anonymkode: ccd35...cba
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Ja dette lurer jeg også på.... Har sendt noen snaps feil når jeg ligger og sextet... 😉 Anonymkode: ccd35...cba
Selfishmacaroni Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja dette lurer jeg også på.... Har sendt noen snaps feil når jeg ligger og sextet... 😉 Anonymkode: ccd35...cba Er så gøy når når ts utgir seg for å være en annen 🙈😂 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Kanskje du skal passe på AB kodene neste gang. Alltid gøy når TS svarer seg selv. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er litt ustø på Snapchat da jeg ikke bruker det så ofte. Men har noen i familien som jeg er venn med og disse er jeg livredd for at jeg skal sende feil snap til... Feks kan jeg avtale et sextreff eller sender bilder til en ff og vil helst unngå at disse blir feilsendt til andre. Er det en funksjon som kan gruppere feks familie, hobbyer, sexvenner etc slik at en ikke uforvarende sender til feil mottager i farta? Takknemmelig for seriøse svar 😉 Anonymkode: ccd35...cba AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja dette lurer jeg også på.... Har sendt noen snaps feil når jeg ligger og sextet... 😉 Anonymkode: ccd35...cba Anonymkode: 38ad8...33f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå