Gå til innhold

Fantaserer om nabojenta...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nabojenta er 16 år, hun soler seg på plenen i bikini omtrent hver dag, kroppen hennes ser eldre ut enn 16 år, ser ut som en modell. Tror dere jeg som mann på 40 har sjans på henne? Hun smiler og sier hei til meg hver gang hun ser meg ute, jeg bor kun en steinkast unna så vi ser hverandre ganske ofte.

Jeg drømmer om å fylle henne opp med sperm... 🥰 Men er redd jeg blir oppfattet som en gris, noe jeg ikke er. Mora hennes er ikke så verst heller, men altfor gammel for meg, må være rundt 45 eller noe. 🤮

Anonymkode: 423e3...967

Det beste du kan gjøre er å la henne heller "pule" kredittkortet ditt, det er det nærmeste du vil føle av glede i forhold til henne. La henne kjøre kredittkortet ditt i grøfta.

Du får selvsagt ikke noe sex. Men du får glede av å ha gjort henne fornøyd. Så takker du henne for at hun fikk rivd i filler kredittkortet ditt. 

Det er hot. FinDom style :) 

Anonymkode: 017d2...7c5

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts er nok bare en stakkarslig kåt 16-åring selv, som ikke har så mye mellom ørene, og som må dikte opp sånne historier for å få litt innhold i hverdagen sin..

Anonymkode: 0a1e7...d39

Håper inderlig det, for jeg synes sånt bare er utrolig ekkelt. Ikke morsomt iværtfall, og dårlig forsøk på humor om dette innlegget var kun kødd.

Men håper du har rett, for hvis ikke synes jeg riktig synd på nabojenta det skrives om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ok, det var litt kjedelig så jeg diktet opp dette. Ville så hvor mange av dere skal tro på meg. 😁😁

Hilsen, Grisen

Anonymkode: 91be7...18d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, ok, det var litt kjedelig så jeg diktet opp dette. Ville så hvor mange av dere skal tro på meg. 😁😁

Hilsen, Grisen

Anonymkode: 91be7...18d

Takk for innrømmelsen. :takke:

Anonymkode: ad078...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Moren hennes er ikke altfor gammel for deg, det er dattera som er altfor ung for deg din perverse faen.

Du er en gammel gris om du sikler etter ei jente på 16 år. Du kunne vært faren hennes, helt kvalmt å tenke på. Fantasierer er ikke ulovlig, men vær så snill og hold dette for deg selv.

Hun vil ikke ha sex med deg kun fordi hun hilser og sier hei. At man har folkeskikk og sier hei er ikke synonymt med at man vil ha sex.

Dette var bare kvalmt å lese.

Nei, at man smiler betyr ikke at det er noe. Jeg smiler til kassedama på butikken, jeg vil fremdeles ikke ligge med henne. Herregud for en tankegang.

Nå er du heeelt på bærtur. Altså hun er ikke ei kassedame eller jobber i et serviceyrke der hun må være blid og imøtekommende. Hun er naboen min og hun velger å snu seg for å se meg, smile og hilse. Dette betyr at hun legger merke til meg og tar seg bryet med å hilse. Så det må være noe i lufta her, tenker jeg. 

Jeg er ikke en gris som går etter lovlige jenter, hvilken verden er du fra???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvalm lesning. Du oppfattes som en gris, helt riktig.  Prøv deg heller på mor, du. Det blir mer moralsk riktig. Du har ikke sjans i havet, uansett.

Anonymkode: a9a81...19f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er du heeelt på bærtur. Altså hun er ikke ei kassedame eller jobber i et serviceyrke der hun må være blid og imøtekommende. Hun er naboen min og hun velger å snu seg for å se meg, smile og hilse. Dette betyr at hun legger merke til meg og tar seg bryet med å hilse. Så det må være noe i lufta her, tenker jeg. 

Jeg hilser på naboene mine også, det betyr ikke at jeg er ute etter sex, eller fantaserer om nabomannen eller nabodama som er 30 år eldre enn meg.

Det er gris når du kunne vært faren hennes, og hun ikke engang er myndig. Sorry, det synes jeg personlig bare er ekkelt. Ikke bare fantasien, men at du er så jævlig innbilsk at du skal ha det til at et «hei» betyr «sex».

Siste svar fra meg i tråden. Sagt min mening, som er at (jeg personlig synes) dette var jævlig ekkelt og forstyrrende å lese. Mitt råd, la det bli med fantasien.

Takk for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvalm lesning. Du oppfattes som en gris, helt riktig.  Prøv deg heller på mor, du. Det blir mer moralsk riktig. Du har ikke sjans i havet, uansett.

Anonymkode: a9a81...19f

Mor er småfeit, rynkete, dumpet, sikkert hatt tresifret antall sexpartnere, og så serhun  bitter ut.

Dattera er stram, lekker, tynn.. aah 🥰

Hva med at jeg spør mora om hun trenger litt avlastning, så tar jeg meg av dattera noen dager i uka her hos meg?  *fantasere fantasere* ... 🥰

Kan ikke du som kvinne svare meg, hva tror du moren hennes hadde syntes om det forslaget?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mor er småfeit, rynkete, dumpet, sikkert hatt tresifret antall sexpartnere, og så serhun  bitter ut.

Dattera er stram, lekker, tynn.. aah 🥰

Hva med at jeg spør mora om hun trenger litt avlastning, så tar jeg meg av dattera noen dager i uka her hos meg?  *fantasere fantasere* ... 🥰

Kan ikke du som kvinne svare meg, hva tror du moren hennes hadde syntes om det forslaget?

Ikke meg du siterer, men som mor ville jeg reagert negativt.

Ikke lett å få bort et dårlig rykte, slikt snakkes om, dersom andre forstår hva du faktisk prøver på. Tror ikke det er verdt det, og bli stemplet som den kåte nabomannen.

Anonymkode: e65d1...f13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jo, du er en gris om du legger deg etter et barn. En 16 åring er et barn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av grease80s
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Nei, hold deg i skinnet og bevar naboskapet.

AnonymBruker
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (48 minutter siden):

Moren hennes er ikke altfor gammel for deg, det er dattera som er altfor ung for deg din perverse faen.

Du er en gammel gris om du sikler etter ei jente på 16 år. Du kunne vært faren hennes, helt kvalmt å tenke på. Fantasierer er ikke ulovlig, men vær så snill og hold dette for deg selv.

Hun vil ikke ha sex med deg kun fordi hun hilser og sier hei. At man har folkeskikk og sier hei er ikke synonymt med at man vil ha sex.

Nei, at man smiler betyr ikke at det er noe. Jeg smiler til kassedama på butikken, jeg vil fremdeles ikke ligge med henne. Herregud for en tankegang.

Er det mulig? Alle skjønner jo at dette er kødd!

Anonymkode: a7195...518

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Det skal mye til for at 16 åringen finner den eldre naboen interessant.  Ser du langt over middels bra ut?

Fikk meg en latter her, med tanke på hvordan min 16 åring hadde reagert om vår nabo (40) viste interesse.  Troe hun hadde fått sjokk blandet med alvorlig latteranfall. 

Anonymkode: c0a5a...0c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nabojenta er 16 år, hun soler seg på plenen i bikini omtrent hver dag, kroppen hennes ser eldre ut enn 16 år, ser ut som en modell. Tror dere jeg som mann på 40 har sjans på henne? Hun smiler og sier hei til meg hver gang hun ser meg ute, jeg bor kun en steinkast unna så vi ser hverandre ganske ofte.

Jeg drømmer om å fylle henne opp med sperm... 🥰 Men er redd jeg blir oppfattet som en gris, noe jeg ikke er. Mora hennes er ikke så verst heller, men altfor gammel for meg, må være rundt 45 eller noe. 🤮

Jeg tror du har draget på henne... Bare spør helt vanlig om du får ta henne bakfra...og fylle henne? Kanskje hun gamle moren kan filme dere?:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jenter på 16 er "lovlige" for jevnaldrende, ikke eklinger som deg på 40 :)

Anonymkode: 89712...344

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper bare på at Ts og andre tilsvarende troll, ikke har og aldri får døtre. Å skulle tulle med slikt, og samtidig ha ansvar for oppvekst til jenter kan på ingen måter være noe bra. Forøvrig er det vel heller ikke bra om de har barn eller får barn generelt. 

Ellers er innleggene ti Ts bare grisete og ekle. 

Anonymkode: 78aa3...1ac

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (4 timer siden):

Og der slukte du agnet, kroken og hele snøret, akkurat som TS ønsket. Skjønte du ikke at dette er skrevet bare for å provosere? Går det an å være så lettlurt? Du blir provosert og forbannet, TS sitter i godstolen og humrer og ler, siden han oppnådde akkurat det han ville ved å trolle og provosere slike som deg.

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart skrevet for å provosere. Aldri forstått gleden ved å plage andre. Er det samme folka som plukket av bein hos maur og insekter for å se hvordan de klarte seg?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vil strekke hølet hennes før hun begynner på VGS og finner seg en jevnaldrende.

🤮🤮🤮

Fy faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...