AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Min skjønne lille staffevalp har kommet i spøkelsesalderen, mye er plutselig blitt skummelt. Hører hun lyder bjeffer hun, ser hun stubber, telt OL. Fryser hun helt. Vet hvordan jeg skal håndtere akkurat det der ved hjelp fra Google, men hun har også plutselig blitt redd for å sove alene? Hun har sovet i sengen/på gulvet fra vi fikk henne, men flyttet henne ut i gangen for 1.5 måned siden som har fungert knirkefritt. Hun har plass under trappa, med bur, som hun kan gå ut og inn av selv, seng, vann osv. men nå de siste dagene så piper hun skikkelig når jeg legger hun der 😔😔 skal jeg bare la hun ligge og pipe? Ta hun inn i sengen igjen? Tenkte i morgen strø godbiter der når det er leggetid? Tar gjerne i mot alt av forslag. Blir oppriktig lei meg når jeg hører henne grine sånn 🤪😭 Anonymkode: 02e3a...9b2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Jeg ville tatt henne inn på soverommet igjen. Det vil ikke gjøre noen skade å ta henne inn på soverommet nå, også legge henne ut i gangen senere når spøkelsestiden er over. Det viktigste er at hun føler seg trygg 😊 Anonymkode: 39a66...59c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå