AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Det gjør vel ikke noe at denne kjolen sitter løsere enn andre kjoler? Sommerkjoler skal vel ikke sitte tett? Eller tar jeg feil? Anonymkode: cea0c...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 Synes alle går i rimelig løse kjoler for tiden. Så denne er vel helt innenfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 Sorry men den der var lite pen. Minna om den Homer Simpson gikk med engang Anonymkode: 9fa66...89e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 13. juli 2021 #4 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry men den der var lite pen. Minna om den Homer Simpson gikk med engang Anonymkode: 9fa66...89e Men hvorfor føler du for å si DIN mening, hun spørr ikke hva du synes om kjolen. Går du opp til fremmede og sier "oi, den kjolen var ikke fin"..... Nei trodde ikke det, så vær så snill å ikke gjør det på nett heller 🙏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det gjør vel ikke noe at denne kjolen sitter løsere enn andre kjoler? Sommerkjoler skal vel ikke sitte tett? Eller tar jeg feil? Anonymkode: cea0c...610 Sommerkjoler kan sitte både tett og løst. At denne sitter løst gjør selvsagt ingenting om du liker kjoler som sitter løst Anonymkode: 0be29...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. juli 2021 #6 Del Skrevet 13. juli 2021 Når det er veldig varmt foretrekker jeg kjoler som ikke sitter tett, men er luftige og løse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå