AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Tik vaksinen for snart to uker siden. Har siden da funnet petekkier Tilfeldig plassert utover kroppen, og bare sånn 1-3 om gangen. Har ikke brydd meg om det, og tenkt det var ufarlig. Fant imidlertid en ny i dag, som har kommer ila kort tid og som også har hevelse, samt litt øm. Stusser litt på lokasjonen til denne blødningen, da jeg umulig kan ha forårsaket dette selv. Burde jeg gjøre noe? Er det bare tilfeldig og ufarlig, eller kan det være bivirkning? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 4eaa6...082
GammelKaktus Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Hvis du er usikker så er det jo bare å kontakte de å gi beskjed at dette er noe nytt som har oppstått hos deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (56 minutter siden): Hvis du er usikker så er det jo bare å kontakte de å gi beskjed at dette er noe nytt som har oppstått hos deg. Kontakte deM Anonymkode: 91fe2...ae4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Jeg synes du skal få deg en legetime i morgen, spørre legen om det kan ha sammenheng med vaksinen, og be om å få sjekket nivået på blodplatene. https://legemiddelverket.no/nyheter/koronavaksiner-og-blodpropp-hva-vet-vi-hittil " Når bør vaksinerte oppsøke helsepersonell? Lege skal kontaktes ved: kraftig økende sykdomsfølelse (for eksempel vedvarende og intens hodepine, sterke smerter i kroppen og feber) som varer mer enn tre dager uforklarlige blåmerker eller små røde/blårøde prikker som ikke forsvinner når du trykker på dem med et glass (illustrert ved bilde nederst på siden) tegn på hjerneslag eller annen alvorlig sykdom." Anonymkode: 2942d...23a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes du skal få deg en legetime i morgen, spørre legen om det kan ha sammenheng med vaksinen, og be om å få sjekket nivået på blodplatene. https://legemiddelverket.no/nyheter/koronavaksiner-og-blodpropp-hva-vet-vi-hittil " Når bør vaksinerte oppsøke helsepersonell? Lege skal kontaktes ved: kraftig økende sykdomsfølelse (for eksempel vedvarende og intens hodepine, sterke smerter i kroppen og feber) som varer mer enn tre dager uforklarlige blåmerker eller små røde/blårøde prikker som ikke forsvinner når du trykker på dem med et glass (illustrert ved bilde nederst på siden) tegn på hjerneslag eller annen alvorlig sykdom." Anonymkode: 2942d...23a Selv om de forsvinner igjen? Anonymkode: 4eaa6...082
MorTil2 Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Det er en egen tråd om bivirkninger på Koronaforumet. Jeg hadde tatt kontakt med lege, og enten legen eller du rapporterer det inn. Vaksinene er betinget godkjent, hvilket vil si at man er avhengig av at folk melder inn sine opplevelser i etterkant av vaksineringen for å få mer kunnskap om vaksinene.
Enterprises Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Tik vaksinen for snart to uker siden. Har siden da funnet petekkier Tilfeldig plassert utover kroppen, og bare sånn 1-3 om gangen. Har ikke brydd meg om det, og tenkt det var ufarlig. Fant imidlertid en ny i dag, som har kommer ila kort tid og som også har hevelse, samt litt øm. Stusser litt på lokasjonen til denne blødningen, da jeg umulig kan ha forårsaket dette selv. Burde jeg gjøre noe? Er det bare tilfeldig og ufarlig, eller kan det være bivirkning? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 4eaa6...082 Det er en av de mer alvorlige bivirkningene. KOM deg til lege 🤣😆 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå