AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Skrevet 12. juli 2021 Hallo! Jeg er 39 år, vært gift i 10 år, skilt og fått ny samboer som jeg har vært sammen med i et halvt år. Jeg har frem til inntil nylig ikke klart å lokalisere klitten min. Jeg har frem til nå hatt liten eller ingen tilfredstillelse av sex. Mye grunnet traumer. Jeg har onanert på egenhånd og klart å oppnå orgasme på den måten, men aldri med partner. Jeg vet såklart sånn noenlunde hvor klitten er, men har liksom aldri funnet det lille området som er ekstra, ekstra følsomt. Nå har samboeren funnet denne ekstra følsomme knappen. Jeg merker stor forskjell når han tar meg på klitten i forhold til for eksempel kjønnslepper. Denne forskjellen har jeg aldri kjent på før. Noen andre som har hatt det på samme måte? Skyldes det hvor avslappet og tent jeg er? Merker dere nøyaktig hvor klitten er kun ved hjelp av fingrene dine? Anonymkode: 26042...c6f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #2 Skrevet 12. juli 2021 Har liten klitt, kjennes ut som en ert. Umulig å ikke finne. Anonymkode: ad0d8...8fc
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Skrevet 12. juli 2021 Skjønner ikke helt at du ikke klarte å finne den. Det er lett å kjenne den fordi den er så følsom. Anonymkode: 1a561...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Skrevet 12. juli 2021 Var du gift med en mann kanskje? Uansett, er som en ert. Umulig å ikke finne om du prøver. Anonymkode: baebe...701
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. juli 2021 #5 Skrevet 12. juli 2021 Som i at du aldri har ønsket å se på underlivet? Om du kikker ned vil du nok se en hudfold som dekker til. Om du drar den forsiktig av ser du klitoris. Den blir større ved stimulering. Størrelsene varierer, men man bør se det.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #6 Skrevet 12. juli 2021 En ting er at man ikke aktivt kjenner etter, da forstår jeg at man også ikke finner den. Men hvis du aktivt kjennet etter så finner du den, selv om den er liten. Bruk litt tid og glidemiddel og kos deg. Min er også liten, en kvart ert kanskje, men jeg kan love deg at den kan gi mye glede for det. Anonymkode: ad3a4...360 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå