Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Vurdere å kjøpe meg denne. Noen med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Det er en drittelefon.. Jeg jobber i en mobilbutikk og det eneste den har er et "tøft" design, men hver sin smak.. Skjermen er elendig og den er sånn ca blotta for funksjoner.. I tillegg er den full av programvarefeil...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Jeg har denne, og er IKKE fornøyd. Det går ikke an å bytte deksel, knøttlite minne, man må slette bilder hele tiden. Det er ikke bluetooth på den, og skal du ha originalcover til den, så ligger det og klemmer på tastene sånn at batteriet tappes. Coveret er også lagd slik at du MÅ ha mobilen utav det for å bruke det. Du kan heller ikke bruke handsfree med cover på, da må du i såfall sette den inn i coveret med hodet først, og da kan du ikke ha mobilsmykker eller den remmen som følger med festet til mobilen. Jeg vil ikke anbefale denne telefonen til noen, og jeg angrer bittert på at jeg betalte 2500 for dette skvipet. Joda, den er fin å se på, og det er kjekt med størrelseskonverteren, men der stopper det. Gleder meg nesten til den ikke virker lenger, så jeg kan kjøpe noe bedre. Leyla, i.i
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Hvor mange meldinger kan lagres på den? Hvilken mobil vil dere anbefale meg?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Hvilken mobil vil dere anbefale meg? ← Det kommer helt an på hva du trenger i en mobil. Om du skriver litt mer om hva du er ute etter så er det lettere å komme med anbefalinger.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 142 har jeg på min nå, og den er nesten full. Vil anbefale Nokia 6230i Den har jeg kun hørt positivt om. Leyla, i.i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå