AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #1 Del Skrevet 12. juli 2021 Lillebroren min døde uventet i fjor, på en grusom, jævlig måte. Jeg hadde alltid forestilt meg at jeg skulle kjenne det på meg, på en måte, hvis noe skjedde med mine nærmeste. At jeg skulle våkne om natten med et gisp. At jeg skulle føle uforklarlige frysninger i huden, et eller annet, sånt sjelelig bånd, i dødsøyeblikket. Men jeg merket ingenting. Sov hele natten. Broren min lå død i nesten to døgn før noen fant ham. Også tenker jeg i ettertid på alle tegn jeg kanskje fikk, som jeg overså. Alltid bitt meg merke i nyheter av et spesielt slag. Vært særlig interessert i et emne. Men jeg koblet aldri at det var fordi det kom til å angå meg på denne måten. At det skulle ramme oss. Anonymkode: 9507d...0fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 12. juli 2021 #2 Del Skrevet 12. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lillebroren min døde uventet i fjor, på en grusom, jævlig måte. Jeg hadde alltid forestilt meg at jeg skulle kjenne det på meg, på en måte, hvis noe skjedde med mine nærmeste. At jeg skulle våkne om natten med et gisp. At jeg skulle føle uforklarlige frysninger i huden, et eller annet, sånt sjelelig bånd, i dødsøyeblikket. Men jeg merket ingenting. Sov hele natten. Broren min lå død i nesten to døgn før noen fant ham. Også tenker jeg i ettertid på alle tegn jeg kanskje fikk, som jeg overså. Alltid bitt meg merke i nyheter av et spesielt slag. Vært særlig interessert i et emne. Men jeg koblet aldri at det var fordi det kom til å angå meg på denne måten. At det skulle ramme oss. Anonymkode: 9507d...0fc Kondolerer så mye! 💔 Hva var det av nyheter du reagerte ekstra på? Endret 12. juli 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #3 Del Skrevet 12. juli 2021 Nei, jeg har aldri kjent det på meg når noen av mine nærmeste døde. Anonymkode: d206d...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #4 Del Skrevet 12. juli 2021 52 minutter siden, loveli said: Kondolerer så mye! 💔 Hva var det av nyheter du reagerte ekstra på? Selvmord. Ingen som helst advarsel, hadde aldri trodd det om ham. Føler meg så dum. Virker som det var en ren impulshandling i fylla. Han ble bare 26 år. Helt uforståelig for alle. Anonymkode: 9507d...0fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #5 Del Skrevet 12. juli 2021 Og takk❤ Anonymkode: 9507d...0fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 12. juli 2021 #6 Del Skrevet 12. juli 2021 Kondolerer til deg❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #7 Del Skrevet 12. juli 2021 Anonymkode: b9698...ad0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #8 Del Skrevet 12. juli 2021 Jeg har mistet en nær slektning uten å føle noe som helst på meg, og jeg har mistet en nær slektning der jeg fikk en sterk følelse av at akkurat den dagen måtte jeg skynde meg til sykehuset, for nå var det rett før. Da jeg kom dit trakk vedkommende sitt siste pust, og sykepleieren som satt der sa at det virket som om h*n "holdt igjen" til de nærmeste kom. Vi var to stykker som følte på denne overveldende stressfølelsen hele veien til sykehuset, men den tredje slektningen som kjørte sammen med oss hadde ikke merket noe som helst. Kondolerer forresten, det er vel omtrent den verste måten å miste noen på; at de i ung alder velger å forlate livet. Anonymkode: ce26c...ead 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 13. juli 2021 #9 Del Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 12.42): Selvmord. Ingen som helst advarsel, hadde aldri trodd det om ham. Føler meg så dum. Virker som det var en ren impulshandling i fylla. Han ble bare 26 år. Helt uforståelig for alle. Anonymkode: 9507d...0fc Forferdelig grusomt! Alle mulige varme tanker sendes til deg og dine nærmeste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #10 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 11.49): Nei, jeg har aldri kjent det på meg når noen av mine nærmeste døde. Anonymkode: d206d...c82 Jeg har alltid kjent til det på forhånd. Første gang som barn. Da kjente jeg på en sorg og bare visste jeg at min eldste søsters datter og min tante sin sønn ville dø. Og at det var siste gang jeg så dem da de reiste hjem etter å ha vært på ferie hos oss. De døde av hjernehinne betennelse.. Anonymkode: aae8c...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsalv Skrevet 21. juli 2021 #11 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) Du skal ikke føle skyld .Jeg er veldig åpen og intuitiv. Har gjennom livet fått mange varsler og er påkoblet i å fange opp andres følelser og intensjoner. Har selv mistet en søster i selvmord. Fikk intet varsel da det skjedde, men siste gang jeg traff henne,datt det en tanke inn om at det var siste gang jeg så henne. Hun hadde tidligere gjort selvmordsforsøk. Det møtet vi da hadde, var 3 uker etter vi hadde mistet en annen søster i hjertesvikt, så emosjonelt var vi begge " åpne" . Det siste jeg sa til henne var : nå finner du ikke på noe dumt . Jeg kysset henne til og med,da tanken var så sterk. Og i min familie er vi ikke oppvokst med klemmer engang,,,utenom i lystig lag. Jeg forstår hva du tenker og føler ❤ Men til syvende og sist ,så vet du at din bror ikke vil at du skal ta DEN byrden på deg. Jeg tror vi har en livsplan skrevet i stjernene. Om du er åpen,så vil du garantert motta forbindelse og kjærlighet fra din bror fra andre siden i tegn,drømmer og aksept. Det er kjærligheten det 🌷 fra livsdagene dere hadde sammen. Endret 21. juli 2021 av Skogsalv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. juli 2021 #12 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 12.42): Selvmord. Ingen som helst advarsel, hadde aldri trodd det om ham. Føler meg så dum. Virker som det var en ren impulshandling i fylla. Han ble bare 26 år. Helt uforståelig for alle. Anonymkode: 9507d...0fc Trist. Det eneste som holder meg i live er tanken på nettopp hvordan mine nærmeste hadde reagert. Når det er gjort på impuls er det ekstra vondt, vil jeg tro. Her er tankene rundt det helt rasjonelle etter et helt voksenliv med bare nedturer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå