Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #1 Skrevet 3. oktober 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2892313 Dette er bortimot noe av det dummeste jeg har hørt! Man kan da ikke ha avstemminger om sånt?! Jeg synes forøvrig ikke vitsen som vant var det minste morsom, heller.
Elefantina Skrevet 4. oktober 2002 #2 Skrevet 4. oktober 2002 Synes heller ikke at den var noe morsom!
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2002 #3 Skrevet 4. oktober 2002 Er det der morsomt? Hm. Er det bare vi som har dårlig humor eller...? *klør seg i hodet*
*nora* Skrevet 4. oktober 2002 #4 Skrevet 4. oktober 2002 Enig, jeg synes heller ikke vitsen var noe særlig. Men vi er jo forskjellige da...
ElleVille Skrevet 4. oktober 2002 #5 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg synes den var morsom! *ler* :oops: ... og enda morsommere at ingen andre synes det, bortsett fra meg og en gjeng nerdete forskere - det pleier alltid å være omvendt. Det er morsomt med idioter.
monja Skrevet 5. oktober 2002 #6 Skrevet 5. oktober 2002 :oops: Vitsen var morsom den......i 2 minutter. Kan man ha en kåring på sånt? På verdensbasis?
Aquarius Skrevet 6. oktober 2002 #7 Skrevet 6. oktober 2002 Jeg synes ikke jegervitsen var særlig morsom. Den andre skjønte jeg ikke. Er dette en vits da? Vil noen forklare meg hva som er så morsomt med dette? En pasient sier: «Doktor, i går forsnakket jeg meg. Jeg hadde middag med min svigermor og ønsket å si; 'Kan du være så snill å sende meg potetene?' Men i stedet falt det ut av meg: 'Din dumme ku, du har fullstendig ødelagt livet mitt'».
*nora* Skrevet 6. oktober 2002 #8 Skrevet 6. oktober 2002 Aquarius, er enig med deg ang. den siste vitsen, virker for meg som om poenget er tatt bort, at bare halve vitsen er fortalt...
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #9 Skrevet 6. oktober 2002 Den første vitsen var jo faktisk morsom da. Den andre passer kanskje mer til Engelskmenn med svigermødre man sikkert ofte ønsker dit pepperen gror. Men spesielt morsom var den ikke.... syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #11 Skrevet 15. juli 2016 Før årtusenskiftet, i Irak, var det en skikk at kvinnen alltid skulle gå bak mannen. Men nå, etter at IS har tatt over og minelagt store områder er den gamle skikken oppløst. Nå skal kvinnen gå foran mannen... Anonymkode: 346aa...e4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå