Gå til innhold

Tenner på eldre grisete menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 18.40):

Dersom dere trykker på TS’ profil og ser over hvilke innlegg og svar hun har gitt i andre kategorier, er det lite som tyder på at hun er en mann. 

Anonymkode: e9579...1a1

Hvor sier jeg at TS er en mann?

Anonymkode: 81a0c...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette, voldtekt og gruppesex (eller en kombo av de tre) er noen av de mest vanlige fantasiene til kvinner. Det er praktisk talt standard fantasiene, så du er jo langt fra alene, men det sitter nok hardt inne for damer å dele dette med hverandre. 

Psychology in Seattle på YT har flere poster om dette, sikkert masse interessant stoff for deg der, Ts.

(Og du skriver som en kvinne btw;)

Endret av Isaccis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og tenner på eldre "grisete" (les kåte) gamle damer.

Anonymkode: 322b7...a9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer av og til om en ekkel, eldre mann som stikker meg og elsker det! Synes liksom mannen min er for fin for sånt griseri. 🙈🙊 

Anonymkode: f4abe...bca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

SLIKKER   🙈

Anonymkode: f4abe...bca

• Liker 1
Skrevet
Roseglose skrev (På 12.7.2021 den 1.31):

Jeg er ei dame på 28år. Og jeg tenner helt sinnsykt på eldre menn, gjerne hvis de er kraftige, har en stor penis og virker mitt desperate etter å dytte den i meg. Enda bedre om de ser ut som om de er grisete 🤷🏻‍♀️ Tanken på at en sånn fyr skal presse meg åpen er liksom selve driven for dette. Aner ikke hvor det kommer fra, men om jeg møter noen på byen så velger jeg lett det fremfor en trent fyr på min alder. 
Er det flere damer som er slik her på KG? 
Jeg har vært slik siden jeg var 18-19. fant meg en creepy fyr som var 12år eldre enn meg. Og jeg har aldri hatt så mange sprutorgasmer i hele mitt liv. Orgasme på orgasme. Fant virkelig min store interesse 😂

men når jeg snakker om dette til venninner så tror de at jeg bare er jævlig rar. Hahha. Prøver derfor å finne damer med samme sans for sånne menn. Kanskje jeg ikke er alene?😂 hahaha. 

Det som hadde vært morsomt var jo å få vite hvor mange..og fra hvem du fikk PM etter denne tråden😂😂😂🌹

AnonymBruker
Skrevet

Roy-Kenneth nå er det nok internett for i dag!

Anonymkode: 1de7a...4f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2021 den 18.40):

Dersom dere trykker på TS’ profil og ser over hvilke innlegg og svar hun har gitt i andre kategorier, er det lite som tyder på at hun er en mann. 

Anonymkode: e9579...1a1

Nei det måtte enten være en mann, eller en som er tidligere misbrukt. Hun har selv skrevet hvordan x'n har voldtatt henne så mange ganger mens hun spydde. Så, da var det det sistnevnte. Er som regel en forklaring for sånn type atferd. 

Anonymkode: 6dff6...c82

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det måtte enten være en mann, eller en som er tidligere misbrukt. Hun har selv skrevet hvordan x'n har voldtatt henne så mange ganger mens hun spydde. Så, da var det det sistnevnte. Er som regel en forklaring for sånn type atferd. 

Anonymkode: 6dff6...c82

Gå i skammekroken med deg, du opptrer dryppende dømmesyk.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er som regel en forklaring for sånn type atferd

Denne tråden diskuterer en fantasi som er svært vanlig blant kvinner. 
Dersom du vil fordømme adferd bør du kommentere i en annen tråd.

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Dette er da en helt vanlig fantasi🤷‍♀️ 
For meg handler det mest om at mannen er helt vill av vellyst og ikke klarer å holde fingrene av fatet. Den følelsen av å føle seg attraktiv og ønsket, hva er så galt i det? Så legger vi på litt skam og tabu som ekstra krydder slik at det blir ekstra frekt og deilig. 

AnonymBruker
Skrevet
Roseglose skrev (På 12.7.2021 den 3.02):

Ts her ! 
Jeg må nok skuffe deg Tina, jeg har hatt en normal barndom. Med begge foreldre til stede 🤷🏻‍♀️
Det er riktignok en grense på hvor gamle disse gubbene skal være da, er vel heller at de må ha essensen av å være denne overvektige, litt creepy eldre fyren med svær pikk. Litt som hovedpersonen i filmen Fatzo, bare at han kan være 15år eldre 🤷🏻‍♀️ Elsket forsåvidt den filmen når den kom ut, mulig den har påvirket meg? Hahaha 😂

Er det kun sex du snakker om eller forhold?? Hørtes egentlig veldig fokus på sex ut da. 

Anonymkode: 0c521...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 2.15):

Når jeg var ung og på fylla for første gang sjanglet jeg innom kebabsjappa og tilbød sex for en kebab😂 Hadde så sjukt lyst på det.

Endte med at jeg måtte pule han gamle pakistanske sjefen på et bakrom mens to yngre stod å så på. Verste var at han ene gutten gikk på skolen min og jeg hadde crush på ham 🙈

Så det var veldig flaut da, men jeg var så desperat . Og han sjefen hadde egentlig stor …ja🙈

Jeg fikk en deilig stor kebab av de etterpå da.med sykt mye hvit dressing 😋. De satt og så på at jeg slukte den og prata og lo på sitt språk . Så fikk jeg med en ekstra kebab og ble kjørt hjem.

Jeg lå også med han unge kjekke kebabgutten året etter 🤭 

Anonymkode: 3f2c1...7ec

Jada, helt sikkert.

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 time siden):

Dette er da en helt vanlig fantasi🤷‍♀️ 
For meg handler det mest om at mannen er helt vill av vellyst og ikke klarer å holde fingrene av fatet. Den følelsen av å føle seg attraktiv og ønsket, hva er så galt i det? Så legger vi på litt skam og tabu som ekstra krydder slik at det blir ekstra frekt og deilig. 

Synd jeg bare får trykke 1 upvote på denne!🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...