Gå til innhold

Ny do-erfaring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helgen har jeg vært på tur for å besøke familie. Fredag kveld fikk vi oss noe godt i glasset og vi hadde det gøy og koselig inn i nattens timer. Dagen etterpå, altså lørdag, så kjenner jeg at jeg må på do for å gjøre nummer to. Men etter å ha sittet der godt og lenge så kommer det fremdeles ingenting. Jeg bestemmer meg for prøve å kjenne inni skjeden for å se om noe kan gjøres og der kjenner jeg jammen meg en diger form for vekst eller kul gjennom "veggen". Jeg la litt press på den og jammen meg kom ikke bæsjen endelig ut. Det er noe av det merkeligste jeg har opplevd på toalettet og undres om dette er nyttig for andre på et eller annet tidspunkt 😂 

Skulle ønske jeg visste om dette "trikset" allerede selv 😂 

Anonymkode: 67d08...2d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har ofte gjort det når jeg begynner å bli forstoppet. Det føles mye bedre for kroppen enn å bruke lakserende midler eller klyster! 

Jeg pleier å bruke tommelen inni skjeden og bare... "Popper" det ut 😅

Anonymkode: fadc2...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Yes! Dette fant jeg også ut for mange år siden. Man må presse litt på huden rundt rumpehullet til man kjenner fasongen på bæsjen. Deretter bare kan man bare «føre» den ut med hendene og ut rumpehullet. 
Et annet triks er å ta i mot bæsjen med hendene før den treffer vannet. Enten med eller uten papir i hånden. Slik slipper man vann i rumpa 

Anonymkode: 26fa1...c99

AnonymBruker
Skrevet

Funker bra når man er forstoppet. Vaginaen kan brukes til så mangt 😂 

Anonymkode: 35f7d...20a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Yes! Dette fant jeg også ut for mange år siden. Man må presse litt på huden rundt rumpehullet til man kjenner fasongen på bæsjen. Deretter bare kan man bare «føre» den ut med hendene og ut rumpehullet. 
Et annet triks er å ta i mot bæsjen med hendene før den treffer vannet. Enten med eller uten papir i hånden. Slik slipper man vann i rumpa 

Et bedre tips er å bare legge litt papir i skåla, så slipper man det der 🥴

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Et bedre tips er å bare legge litt papir i skåla, så slipper man det der 🥴

Ja, det er også en mulighet 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Så fantastisk at det er flere med samme erfaring haha 😂 

Skrevet

Du trenger ikke stappe fingre inn i vagina, er bare å trykke litt på utsiden på rumpeballene ikke så langt vekk fra anus, du vil da kjenne at bæsjen glir letter ut

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (5 timer siden):

Du trenger ikke stappe fingre inn i vagina, er bare å trykke litt på utsiden på rumpeballene ikke så langt vekk fra anus, du vil da kjenne at bæsjen glir letter ut

Dette har jeg faktisk forsøkt og føler ikke det har samme effekt når det er virkelig stuck. Men ellers godt forslag. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja ha. Så skulle jeg lære noe i dag og gitt :) :) Takk damer. Skal prøver i nød

Anonymkode: 33d9a...714

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...